خبرهای داغ:
اولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان در سال جاری به ریاست ناصری فرماندار نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۷۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

اولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان نهاوند برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، اولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان در سال جاری به ریاست ناصری فرماندار و با دستور کار انتخاب نماینده شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان، قدردانی از بانک‌هایی که در ارائه تسهیلات اشتغالزایی نقش موثر و فعالی داشته‌اند، برگزار شد.

در این نشست ۴ نفر به نمایندگی از بانک‌های شهرستان برای انتخاب نماینده شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان کاندید شدند که پس از رأی‌گیری بهمن کاکاوند با ۱۳ رأی به عنوان نماینده شهرستان معرفی شد.

فرماندار نهاوند به تاثیرگذاری اقتصادی بانک‌ها در ایجاد اشتغال اشاره کرد و خواستار اولویت‌بندی مسائل و مشکلات و جمع‌بندی پیشنهادات و راه‌حل‌ها و برگزاری اینگونه جلسات به‌صورت فصلی به منظور رفع مشکلات موجود در زمینه امورات بانکی شد.

ناصری تاکید کرد: با هم‌افزایی و همگرایی مجموعه مدیران دستگاه‌های مختلف حتی در شرایط کنونی که با کاهش اعتبارات مواجه هستیم می‌توان از توانمندی‌های شهرستان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

در ادامه رؤسای بانک‌های شهرستان گزارش جامعی از اعتبارات بانکی، تسهیلات اعطائی، دیون و مطالبات و بدهکاری‌ها در جلسه مطرح و خواستار همکاری و حمایت مسئولین برای وصول مطالبات شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات