آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین تأکید کرد طرح موسوم به «معامله قرن» جنایتی است که ننگ آن دامن حامیان این جنایت را خواهد گرفت
کد خبر: ۹۱۴۲۹۸۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله عیسی قاسم تأکید کرد که معامله قرن جنایت و توطئه‌ای دیگر علیه ملت فلسطین است.

وی در بیانیه‌ای درباره نشست اقتصادی منامه که مقدمه‌ای برای اجرای معامله قرن است، گفت: «معامله قرن، معامله‌ای یک طرفه از جانب ترامپ، اسرائیل و رژیم‌های عربی همدست و مجری آن است که با همکاری و همدستی خود در برابر اراده امت ایستاده‌اند، امتی که دین، کرامت و غیرت آن هرگز اجازه پذیرش این خواری و خفت را نمی‌دهد».

بنابر گزارش شبکه المنار، آیت‌الله عیسی قاسم همچنین گفت: «معامله قرن جنایتی است که ننگ آن دامن همه حامیان و همدستان این جنایت را می‌گیرد و هر کس به هر اندازه که در این معامله دست دارد، در ننگ و عار آن نیز سهیم خواهد بود».

وی اشاره کرد که معامله قرن یکی دیگر از جنایت‌ها و توطئه‌ها علیه ملت فلسطین است اما اراده و ایمان امت و آگاهی فرزندان این امت، پایداری و مقاومت آنها، این توطئه را نیز به شکست خواهد کشاند و جز ننگ و عار هیچ چیز دیگری عاید کسانی که برای این معامله تلاش می‌کنند، نخواهد شد.

ارسال نظرات