خبرهای داغ:
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۲۹۸۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: روز قدس، یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و روز جهانی همراهی با آرمان فلسطین است. روز جهانی قدس روزی است که امت اسلام و آزادی خواهان جهان قدرت حقیقی جبهه مقاومت را چنان فریاد می‌زنند که صدای لرزش ستون‌های ظلم به گوش ستمگران، ساز‌شکاران و حامیان اشغالگری برسد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: قریب هفتادسال است، رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین ستم می‌کند و با بمباران خانه‌ها، مدارس و مساجد به کشتار وسیع مردم بی‌دفاع، غیرنظامیان، زنان و کودکان شیرخوار می‌پردازد و بر سیاهه جنایت‌های خود می‌افزاید و با معامله قرن و دیگر طرح‌های استعماری تلاش می‌کند حقیقت مسئله فلسطین را به انحراف و انزوا بکشاند.

در این اطلاعیه تاکید شده است:، اما امروز، مردم فلسطین و محور مقاومت باایمان به خدا، هویت و قدرت خود را به نحوی افزایش داده که پایه‌های سست حکومت فرزندان شیطان را به تزلزل انداخته و با کاهش آستانه تاب‌آوری تلاویو در برابر موشک‌های رزمندگان مقاومت؛ سقوط و نابودی ظلم و جنایت را فریاد می‌زند.
 
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: این نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین است. گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوز‌های صهیونیست‌ها دیگر دست‌بسته نیستند و دیوار حائل‌ها و گنبد‌های آهنین توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند.
 
در این اطلاعیه تاکید شده است: نسل چهارم فلسطینی‌ها با برافراشتن پرچم فلسطین در غزه و اقصی نقاط جهان حق بازگشت به سرزمین‌های خود را هر هفته فریاد می‌زنند و نگذاشته‌اند مسئله فلسطین در غبار غفلت و خیانت ساز‌شکاران به فراموشی سپرده شود و همراهی این امر با پیروزی‌های جریان مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و دیگر نقاط جهان، عصبانیت آمریکا و صهیونیست را برانگیخته است.
 
در این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به استناد مبانی دینی، قرآنی و شاخص‌های انقلاب اسلامی؛ ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد؛ تلاش برخی کشور‌های منطقه و رژیم‌های مرتجع عربی در پیوند با اسرائیل جز رسوایی برای آن‌ها سودی ندارد و امت اسلامی با حضور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب را فریاد خواهد زد.
ارسال نظرات