مراسم لیالی قدر با حضور بسیجیان استان سمنان در روستای چم مهر پلدختر برگزار شد
کد خبر: ۹۱۴۲۹۹۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبر گزاری بسیج در مهدیشهر؛ حجت الاسلام یعقوبی؛ در مراسم احیای شب قدر در روستای چم مهرشهرستان پل دختر اظهار کرد:یکی از وعده‌های الهی که موجب رحمت و ازدیاد نعمت می‌شود شکرگزاری خدا است که خداوند متعال در آن می‌فرماید فقط تعداد شکر گزار اندک دانسته شده است.
وی در ادامه به روایتی از امام صادق اشاره کرد که فرمودند"شکر گزاری خداوند موجب بهشتی شدن انسان‌ها می‌شود وکسانی که سعادتمند شدند شکر گزار خدا بوده اندوپیامبر خدا وائمه هدی در همه حال شکر گزاری می‌کردند. "
وی همچنین به روایتی دیگر از امام سجاد (ع) اشاره که فرمودند"الهی شکر گزارترین بنده‌ها از شکر توعاجزند. "
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهدیشهرخطاب به مردم چم مهر پلدختر گفت: همه مردم ایران و نظام و رهبری در کنارشماهستند تامشکلات شما برطرف شود؛ اما بدانیم دشمن واقعی آمریکاست که با خباثت در رسیدن به کمک‌های نوع دوستانه مردم جهان به مناطق سیل زده جلوگیری می‌کند.
وی بیان کرد: دشمنی آمریکا در طی سال‌های گذشته برای همه مردم و مسئولان آشکار شده لذا با همت جوان غیور و تدابیر داهیانه ولی فقیه و استقامت و پایداری تمام نقشه‌های دشمن از جمله آمریکا و اسرائیل نقش بر آب خواهد شد.
گفتنی است این مراسم معنوی به همت سپاه قائم آل محمد سمنان همراه با مداحی و برگزاری دعای قرآن به سر، معنویت خاصی در فضای چادر‌های سیل زدگان ایجاد نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها