خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شهیدان راه حق با اینکه به خاک افتادند اما با روح آسمانی خود به مسیر آیندگان عزت و اقتدار بخشیدند.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۲۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم در ادامه دیدارهای خود از خانواده شهدا و ایثارگر استان  با حضور در منزل شهیدان عبدالهی و نومی گلزار با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شهادت بهترین تقدیر هر انسانی است و بواسطه آن روح پاک انسان های وارسته به عند ربهم یرزقون میرسد.
وی شهادت را توشه ای برای آخرت و راهی برای ترویج اسلام عنوان کرد.
حجت الاسلام آل هاشم روحیه شهادت طلبی و ایثارگری این شهدا را درس گرفتنی دانست و اظهارداشت: بعنوان مثال شهید نومی گلزار با اینکه عضو نیروهای مسلح هم نبود اما به صورت داوطبانه در جبهه مقاومت برای دفاع از حرم حضرت زینب حضور یافت و به دست سفاکان زمان در روز عاشورا به شهادت رسید و این روحیه هم ستودنی و هم درس گرفتنی است.
بر اساس این گزارش سردار شهید حاج عباس عبدالهی اهل شهر مرند بود که بعنوان فرمانده گردان صابرین تیپ امام زمان لشکر ۳۱ عاشورای سپاه پاسداران در سوریه حضور داشت و در ۲۳ بهمن ۹۳ در کفرناسج در استان درعای سوریه بدست زیرشاخه ارتش آزاد(گروه الویه الفرقان) شهید شد و پیکر پاک و مطهرش همچنان در سوریه باقی مانده است.

شهدا با روح آسمانی خود به مسیر آیندگان عزت بخشیدند
همچنین شهید «وحید نومی گلزار» متولد پنجم مرداد ماه سال ۱۳۶۱ بود که همزمان با حمله سراسری نیروهای داعش به عراق ، برای دفاع از عتبات مقدسه این کشور وارد سامراء شده بود و در ظهر عاشورا در ادامه عملیات نظامی مدافعان حرم برای بیرون راندن تروریستهای داعش از استان صلاح الدین در دوم آبان سال 94 به شهادت رسید.
این شهید بصورت شخصی و داوطلبانه به عراق رفته و در عملیات دفاع از شهر سامراء در برابر حملات داعش در کنار رزمندگان بسیج مردمی عراق مشارکت داشته است.

ارسال نظرات