خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفتگو با بسیج:

راز و نیاز رزمندگان در رمضان ندای «یارب یارب» بود

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس درباره ماه رمضان در زمان جنگ تحمیلی گفت: راز و نیاز رزمندگان در شب های عملیات در ماه رمضان ندای «یارب یارب» بود و این حال خاص را رزمندگان گویی وظیفه خود می دانستند.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۳۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

یوسف محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در جبهه سراسر معنویت، خداباوری و خودباوری موج می زد و در ماه مبارک رمضان این عبادت و خودسازی در اوج ایمان و اخلاص بیشتر از هر زمان دیگر جلوه می کرد.

وی با بیان این که اراده رزمندگان در ماه مبارک رمضان چندین برابر می شد، اضافه کرد: در ماه رمضان حال و هوای جبهه فرق می کرد، اراده رزمندگان برای مقاومت و پیروزی به قدری بود که خیلی از رزمندگان با دهان روزه به شهادت می رسیدند.

محمودی در ادامه به بازگویی خاطره ای از زمان حضور خود در جبهه همزمان با ماه رمضان پرداخت و گفت: به همراه سه نفر از رزمندگان از پست برگشتیم پادگان و چون پادگان شهید باکری دزفول تازه سازماندهی شده بود، چیزی برای سحری نبود، بعد از کمی جستجو یک پرس غذا لای سفره ای پیدا کردیم و چهار نفری مشغول خوردن شدیم که ناگهان یکی وارد سنگر شد و دید غذای اوست که ما خوردیم با خوشرویی کنار ما نشست و به شوخی گفت: اگر ترکیدید مرا هم شفاعت کنید و خودش بدون سحری روزه گرفت که این نشان کوچکی از ایثار رزمندگان در آن زمان بود.

یوسف محمودی سابقه 30 ماه حضور در جبهه را دارد که در مدت حضورش در جبهه در عملیات های متعددی از جمله والفجر هشت، کربلای یک و پنج شرکت داشته و در منطقه مهران به درجه جانبازی نایل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها