مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: درصدد هستیم ۹۵۰ طرح محرومیت‌زدایی در استان به مرحله اجرا برسانیم که ۳۳ طرح آن هم‌اکنون آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
۹۵۰ طرح محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌شود/ مبارزه با مشکلات اقتصادی اولویت اساسی بسیج سازندگی
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد تصریح کرد: امر محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی اولویت اساسی بسیج سازندگی است که در این زمینه تاکنون برنامه‌های ویژه‌ای انجام یافته است که امسال بیش از پیش توسعه خواهد یافت تا بتوانیم به خروجی مطلوب و مورد انتظار دست یابیم.

وی بیان کرد: فعالیت‌های قابل توجهی در امر محرومیت‌زدایی سال گذشته انجام یافته و ۱۸۵ پروژه عام المنفعه و عمرانی در استان با ۲۶ میلیارد ریال به مرحله اجرا در آمده است و ۷۲۵ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت مردم و خیرین و استفاده از ماشین آلات و دستگاه‌های اجرایی تخصیص یافته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: درصدد هستیم ۹۵۰ طرح محرومیت‌زدایی در استان به مرحله اجرا برسانیم که ۳۳ طرح آن هم‌اکنون آغاز شده است که از جمله این طرح‌ها می‌توان به اجرای طرح‌های اشتغال‌زای خرد و پایدار در مناطق حاشیه‌نشین اشاره کرد.

پیرجاهد از ارسال ۴۰ کامیون و ۶ تریلی کمک‌های مردم اردبیل به مناطق سیل‌زده خبر داد و تصریح کرد: اردبیلی‌ها در بحث امدادرسانی نیز بسیار موفق و پیشگام بوده‌اند و تمام تلاش خود را برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان نشان دادند که تمامی این موارد حائز اهمیت است.

وی با اشاره به دریافت ۲ میلیارد تومان تسهیلات توسط ۱۸۰ نفر از بانک مهر اقتصاد افزود: بسیجیان را به سامانه مشاغل خانگی که جزو طرح‌های دولت است معرفی می‌کنیم منتهی به لحاظ کمبود منابع مالی ۷۵ نفر از بسیجیان سازندگی به این بانک‌ها معرفی شده‌اند.
ارسال نظرات