سید ساجد یعقوبی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در اردبیل گفت: راهپیمایی استکبارستیزانه مردم اردبیل در روز قدس راس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه دهم خردادماه از ایستگاه سرعین آغاز و در میدان مصلای این شهر به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۹۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در اردبیل اعلام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام ولی نظر پور اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی باید تلاش و جدیت بر این باشد تا راهپیمایی روز قدس به شکلی گسترده و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده و شاهد حضور پرشور مردم در این راهپیمایی دشمن‌شکن باشیم تا بار دیگر زمینه برای نمایش وحدت ملت ایران فراهم آید.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به مسلمانان جهان بیان کرد:‌ مردم مظلوم فلسطین به واسطه اقدامات ددمنشانه و ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی و در راس آن استکبار جهانی سال‌هاست که رنج کشیده‌اند و وظیفه تمام مسلمانان حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اردبیل تصریح کرد: راهپیمایی استکبارستیزانه مردم اردبیل در روز قدس راس ساعت 11 صبح روز جمعه دهم خردادماه از ایستگاه سرعین آغاز و در میدان مصلای این شهر به پایان می‌رسد.

نظرپور افزود: مردم ولایی و انقلابی اردبیل در این روز بعد از پیمودن مسیر راهپیمای در مصلای اردبیل جمع شده و پس از قرائت بیانیه، حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنرانی خواهد کرد.

وی از برگزاری مراسم 14 خردادماه خبر داد و گفت: این مراسم نیز ساعت 11 صبح 14 خردادماه در مصلای اردبیل با سخنرانی حجت‌الاسلام احتشام، استاد حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد اظهار کرد: ویژه برنامه 15 خردادماه نیز ساعت 11 صبح همان روز همزمان با مراسم یادواره شهدای سه ماهه نخست شهرستان اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات