سید ساجد یعقوبی
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم نوعدوست استان اردبیل دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند که کمک‌های آنها به موقع به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۱۴۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
کمک ۲ میلیارد تومانی اردبیلی‌های خیر به سیل‌زدگان کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین دشتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان اردبیل بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند، گفت: با توجه به وقوع سیلاب در چند استان کشور، اردبیلی‌های خیر با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به هموطنان سیل‌زده کمک کردند که همچنان شاهد یاری‌رسانی آن‌ها به سیل‌زدگان هستیم.

وی با بیان اینکه ۲۴۰ میلیون تومان از کمک‌های مردمی به صورت نقدی پرداخت شده است، افزود: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل با اهدای پتو، پوشاک، لوازم زندگی، سبد کالا و سایر وسایل مورد نیاز به سیل‌زدگان تلاش کردند بخش مهمی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

دشتی با اشاره به اینکه با توجه به حجم بسیار بالای خسارت در مناطق سیل‌زده تلاش شد تا با اطلاع‌رسانی دقیق از مردم خیراندیش استان اردبیل برای یاری‌رسانی دعوت به عمل آید، بیان کرد: خیران اردبیلی که همواره در کمک‌رسانی به هموطنان پیشگام هستند در روز‌های سخت نیز به یاری سیل‌زدگان شتافتند تا شادی‌بخش روحیه آن‌ها باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه تا کنون ۱۸ کامیون از کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است، گفت: مردم نیکوکار استان اردبیل از هیچ کمکی برای یاری‌رسانی به هموطنان سیل‌زده دریغ نکرده و با وجود اینکه در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، اما همچنان برای رفع مشکلات سیل‌زدگان در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه با همکاری مساجد و ۴۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل تلاش مضاعفی برای همیاری نیکوکاران به کار گرفته شد، افزود: مسئولیت اجتماعی و نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین آحاد مختلف جامعه موجب شده است تا همواره در سوانح یا بلایای طبیعی اوج همبستگی مردم را مشاهده کنیم.

دشتی به کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی مردم خیر استان اردبیل به مراکز نیکوکاری برای یاری‌رسانی به سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: کمک‌های مردمی از سراسر استان اردبیل به مناطق آسیب‌دیده ارسال شد تا آلام سیل‌زدگان کاهش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در بحث «افطاری ساده برای هموطنان سیل‌زده» نیز سعی شده است تا با یاری مردم نیکوکار این استان بتوانیم بخشی از وسایل ضروری سیل‌زدگان را تأمین کنیم، گفت: هم‌استانی‌های نیکوکار می‌توانند با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۴۴*۸۸۷۷* ویا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۰۴۴ در طرح «افطاری ساده برای هموطنان سیل‌زده» مشارکت کنند.
ارسال نظرات