به مناسبت روز قدس صادر شد؛

بیانیه بسیج اساتید دانشکده شهیدعارفی زاهدان

روز قدس؛ روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره)
کد خبر: ۹۱۴۳۱۷۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

بیانیه بسیج اساتید دانشکده شهیدعارفی زاهدان

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اساتید و كاركنان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان  در بیانیه‌ای ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعلام کردند در راهپیمایی باشكوه روز قدس شركت می‌کنند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

روز قدس ؛روز حیات اسلام است.  امام خمینی (ره) ( صحیفه امام ج ۹ ص۲۷۷ ) 

چهل و یکمین سالروز جهانی قدس در شرایطی فرا می‌رسد که جهان اسلام آماج دسیسه‌های شیاطین بزرگ و کوچک، و در رأس آن‌ها، آمریکا و صهیونیسم قرار گرفته است.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به‌ویژه آل‌سعود را نقش بر آب نموده، به‌گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر كشورهای اسلامی می‌باشد، روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستكبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است كه با خون فرزندان خود پرده از چهره كریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارند.

اما امروز با همه این جنایت‌ها و خیانت‌ها در طول هفتاد سال این زنان و مردان فلسطینی هستند که به وعده الهی امیدوارند و از ما و از همه مسلمانان و از آزادگان جهان انتظار یاری دارند.

مردم ایران بر اساس سنت نیکوئی که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه نهاده است بار دیگر در روز جمعه روز قدس  با شرکت در راهپیمائی های پر شکوه خود به فریاد استغاثه مسجد الاقصی و مردم مظلوم فلسطین پاسخ می‌دهند.

برای آزادیت خواهیم آمد

ما اساتید و كاركنان بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان به همراه آحاد مردم در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محكوم كرده و یك بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشكوه روز قدس شركت می‌كنیم.

 

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار