پدر معظم شهید والامقام احمد افتخاری سولا در اردبیل دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۴۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شادروان حاج جعفر افتخاری سولا پدر معظم شهید والامقام احمد افتخاری سولا دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این پدر متدین و صبور و فداکار با حضور جمع کثیری از فرماندهان و مقامات نظامی و اداری، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم قدرشناس تشییع و در زادگاهش روستای سولا از توابع شهرستان نمین به خاک سپرده شد.

مجلس ترحیم به همین مناسبت شامگاه امروز در مسجد ولیعصر اردبیل منعقد می‌شود و مردم قدردشناس اردبیل در کنار مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور در آن با خانواده داغدار اظهار همدردی می‌کنند.

شهید گرانقدر بسیجی احمد افتخاری سولا ۱۵ بهمن ۱۳۳۵ در روستای سرسبز سولا و خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود و برای دفاع از حریم ولایت و حفظ کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی به صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در ۲۵ اسفند ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون عملیات افتخارآفرین بدر همراه با بزرگ فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا سردار شهید مهدی باکری به جمع شهیدان مدافع انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی ملت پیوست.

شهید احمد افتخاری در فرازی از وصیت نامه خود می‌نویسد: «بنده با دید تمام و با آگاهی کامل این راه را که همان راه حسین علیه السلاماست انتخاب نموده‌ام؛ مبادا امام امت این قلب ملت این هدیه خدا را تنها بگذارید.

مبادا از کمبود‌های مصنوعی که ضدانقلاب و آمریکایی بی ایمان ایجاد کرده و می‌کنند از هدف خود منحرف شوید؛ برادران و خواهران بیایید اعمال خود را صالح کرده و تقوا پیشه کنیم، نهضت حسینی در استمرار و بقا خود مدیون فداکاری‌ها و جانبازی‌ها و زحمات آن حضرت است.

زینب سلام الله علی‌ها در تمامی میدان‌ها و همه ابعاد قهرمان و پیشتاز و نمونه کامل والای یک بانوی تربیت شده در مکتب اسلام و دامان اهل بیت نبوت و ولایت به شمار می‌رود».
ارسال نظرات