فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد:

ایادی استکبار به دنبال فراموش کردن موضوع قدس و فلسطین هستند

فرمانده سپاه بیجار در جلسه شورای هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با طرح موهوم به نام معامله قرن به دنبال فراموش کردن موضوع قدس و فلسطین هستند.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۴۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که با حضور مسوولان در سالن شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس بعنوان بزرگترین راهپیمایی ملی پس از ۲۲ بهمن در طول ۴۰ سال گذشته همواره از اهمیت داخلی و خارجی خاصی برخوردار بوده است.


وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال با توجه به رخداد‌های سیاسی جهان تفاوت خاصی با سال‌های گذشته دارد، افزود: رونمایی و عملیاتی سازی موهوم به نام معامله قرن توسط ایادی استکبار به منظور نفی حق بازگشت فلسطینیان و برچیده شدن آن از سرزمین‌های فلسطین درست چند روز قبل از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و تشکیل کابینه جدید صهیونیستی رونمایی شد.

فرمانده سپاه بیجار گفت: با روی کار آمدن دونالد ترامپ طرح معامله قرن جایگزین طرح صلح خاورمیانه شد و در این میان حکام مرتجع عرب با محوریت حکام سعودی با حمایت علنی از معامله قرن موجب خیانت تاریخی به مسئله فلسطین شده است.

به گفته شعبانی: به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل از سوی دونالد ترامپ، انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و به رسمیت شناختن جولان اشغالی سوریه تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی از مهمترین اهداف طرح معامله قرن است.

وی اذعان کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی همپای امت اسلامی در ۱۰ خرداد در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا طرح موهوم معامله قرن را محکوم می‌کنند.

فرمانده سپاه بیجار اضافه کرد: شعار محوری روز جهانی قدس امسال، روز جهانی قدس، شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین است.

شعبانی ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش روحیه سلطه ستیزی و پشتیبانی ملت ایران و دیگر ملل اسلامی از مقاومت فلسطین و برجسته سازی نقش نظام اسلامی ایران در راهبری و حمایت معنوی از مقاومت فلسطین است.

وی بر حضور آحاد مردم شهرستان بیجار در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: بسیجیان شهرستان بیجار همپای دیگر اقشار مردم روز جمعه با ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نمایشی از وحدت مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار