خبرهای داغ:

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قم اعلام شد

سرپرست پلیس راهور قم گفت: به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، ممنوعیت‌های ترافیکی در قم اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۶۷
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی حسن قیصری روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم، اقدام‌های ویژه‌ای در روز قدس جهت رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می‌برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

وی افزود: تجمع در میدان آستانه سپس میدان امام خمینی (ره)، پل شادمان، میدان مطهری، خیابان اراک، پل حجتیه، چهاراه شهدا، خیابان شهدا، میدان جانبازان، ورودی خواهران میدان جانبازان درب اصلی مصلا، برادران بلوار نیایش میدان مصلا درب اصلی مصلا از جمله محدودیت‌های بکار گرفته شده است.

قیصری ادامه داد: پارک وسایل نقلیه از نیمه شب روز جمعه مورخه ۱۰/‌۰۳/‌۱۳۹۸‬ در معابر ذیل الذکر ممنوع است، درضمن ازساعت ۶:۳۰ مورخ ۱۰/‌۰۳/‌۱۳۹۸‬ محدویت آمد و شد در معابر ذیل اجرا خواهد شد.

وی گفت: خیابان خاکفرج از پل شهید رجائی به سمت میدان شهید مطهری؛ از میدان مطهری به سمت چهارراه بازار؛ خیابان ۱۹ دی کوچه مخابرات به سمت چهارراه بازار؛ تقاطع عماریاسر آذر بطرف سه راه بازار؛ بلوار امین پل جمهوری به سمت میدان جانبازان؛ خیابان دورشهر کوچه شماره ۸ به سمت میدان جانبازان؛ از دوربرگردان بلوار شهید منتظری به سمت میدان مصلا؛ عبور آزاد رودخانه ورودی شماره ۵ به سمت بلوار شهید منتظری؛ خیابان مصلا به سمت میدان مصلا؛ کنار گذر ریل راه آهن به سمت میدان جانبازان و خیابان معلم حد فاصل پل حجتیه تا میدان روح الله، مسیر‌های ۱۱ گانه روز جهانی قدس در قم می‌باشد.

قیصری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی درتمام طول مسیر‌های ۱۱ گانه تا انتهای مسیر راهپیمایی حضور مستمر داشته تا مانند سال‌های گذشته شاهد یک راهپیمایی پرشکوه و منظم باشیم.

سرپرست پلیس راهور استان تاکید کرد: آمد و شد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی ورانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به آمد و شد در محل برگزاری راهپیمایی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به مسیر راهپیمایی از خیابان شهدا و کوچه‌های منتهی به آن آمد و شد هر گونه موتورسیکلت و خودرو ممنوع خواهد بود بنابرین اهالی خیابان شهدا باید از بلوار منتظری و از سمت عباس آباد، خیابان ناشران و سمیه آمد و شد کنند.

قیصری افزود: از همشهریان بویژه رانندگان تقاضا داریم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و ورود و خروج پارکینگ شهید کاظمی از سمت بلوار منتظری خواهد بود.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات