مدیرعامل شرکت سپندار از پرداخت الکترونیکی عوارض زنجان_تبریز از تیرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۳۲۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سهیل مظلوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:شرکت سپندار ،شرکت سامانه پرداخت های نوین در آزادراه های کشور بوده که باهدف تغییر در ساز وکاروصول عوارض فعالیت می کند.

وی بااشاره به اینکه مبلغ خالص سرمایه گذاری در طرح عوارض الکترونیکی آزادراهی 82 میلیارد تومان بوده است،خاطرنشان کرد:مجموعا 22 پروژه در دامنه این پروژه قرار دارند که در سال 98 شش آزاد راه به مجموعه آزاد راه های کشور اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت سپندار از نماد عوارض الکترونیکی آزادراهی با عنوان آنی رو خبر داد وتصریح کرد: با راه اندازی این سامانه،خودروهای تردد کننده در آزاد راه های کشور به طور خودکار شناسایی شده و مبلغ عوارض با روش های متنوعی قبل، حین و بعد از تردد قابل پرداخت است.

وی به روش های متنوع پرداخت الکترونیکی عوارض اشاره کرد وگفت:نصب اپلیکیشن های متنوع در نظرگرفته شده،کسرمستقیم از حساب بانکی،پرداخت سازمانی از طریق سایتwww.nspay.ir،پرداخت از طریق *720*8# وپرداخت از طریق آنی کارت از نمونه های آن هستند.

مظلوم تاکید کرد: با توجه به ماندگاری عوارض آزاد راهی برای تردد کننده ها،مانده حساب همه پلاک های عبور کننده از آزاد راه ثبت و در گلوگاه های قانونی اصل و خسارت تاخیر آنها وصول می شود.

وی در پایان افزود:هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر وپاسخ به هرگونه سوال احتمالی با شماره021-63468531تماس گرفته ویا به دفاتر راهداری در آزادراه های تحت پوشش مراجعه نمایند.

ارسال نظرات