مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با «بسیج»

اندیشه‌ ها و آرمانهای امام خمینی(ره) مسیر تاریخ را تغییر داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: اندیشه‌ ها و آرمانهای امام خمینی(ره) مسیر تاریخ را تغییر داد و وظیفه همه ما این است که از اندیشه‌های امام راحل در زندگی خود به عنوان یک الگوی بسیار بزرگ بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۰۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رسولی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : در 14 خرداد ماه 1368 بزرگ مردی از تبار صالحان به دیدار الله شتافت که بعد از انبیا و ائمه به جرات می توان گفت در عالم هستی بی بدیل بوده چرا که حضرت امام به آرزوی تمام نیکان در تحقق حکومت اسلامی جامعه عمل پوشاند.

 اندیشه‌ ها و آرمانهای امام خمینی(ره) مسیر تاریخ را تغییر داد

وی در ادامه صحبت های خود گفت: امام خمینی به تمام آزادی خواهان جهان نشان داد که می توان بدون اتکاء به قدرت های مادی و تنها با تکیه بر قدرت خداوند و توجه به نیروی متمرکز مردمی در مقابل تمام دنیای زور مداران ایستاد و به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: توجه به اندیشه ها و آرمانهای حضرت امام و ملت ایران را در رسیدن به پیروزی نهایی بیمه می نماید به این معنی که تنها راه غلبه بر مشکلات تحمیلی برملت ایران ایستادگی و مقاومتدر مقابل زیاده خواهی هی دشمنان می باشد.

حجت الاسلام رسولی افزود : امام خمینی (ره) در مقابه با توطئه ذره ای نمی هراسید و در تمامی بحران ها با عظمت ظاهر می شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از رحلت امام مجلس خبرگان ، رهبری را جانشین ایشان کرد تا راه امام را ادامه دهد و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اسلامیت نظام را با دقت و جدیت حفظ کرد و از جمهوریت آن صیانت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها