سید ساجد یعقوبی
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی:
روز جهانی قدس روز صف آرایی مردم جهان در برابر ظلم و غضب و کفر است که در آن به ندای دادخواهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی لبیک گفته می شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۶۲
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردیبیل به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم

لعن الذین کفروا من بنی اسرائیل علی لسان داود و عیسی بن مریم ذلک بما عصوا و کانوا یعتدون (مائده ٧٨)

روز جهانی قدس روز صف آرایی مردم جهان در برابر ظلم و غضب و کفر است که در آن به ندای دادخواهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی لبیک گفته می‌شود.


چهل سال پیش در چنین روزی بودکه پیر خمین با تآسی از مولایش حضرت اباعبدالله الحسین فریاد آزادگی برآورد و همگان را به دفاع از حق مردم فلسطین و قدس شریف فراخواند و امت مسلمان نیز با حضور خود در صحنه نشان دادند که فلسطین تنها نخواهد ماند و مسلمانان جهان برادران خود را در سختی‌ها رها نخواهند کرد.

تفکر صهیونیسم تفکری پوچ و بی اساس است که با اهداف توطئه آمیز موجبات اشغال قبله گاه اول مسلمین را فراهم آورده و باعث دوری و بی خانمانی میلیون‌ها فلسطینی از سرزمین اجدادی خود شده است.

رژیم صهیونیستی در طول دهه‌ها اشغال فلسطین جنایاتی را مرتکب شده که در تاریخ بی سابقه است و باعث رو سفیدی همه جنایتکاران تاریخ بشریت شده است.

آمریکای جنایتکار نیز که همسویی کامل با سیاست‌های خباثت آلود صهیونیسم دارد و در حال حاضر فشار اقتصادی و تهاجم فرهنگی گسترده‌ای را علیه ملت ایران اعمال نموده و در دشمنی با ملت قهرمان ایران کم نگذاشته است محکوم به فنا و شکست خواهد بود.

مردم مسلمان و عزیز ایران اسلامی طبق رسم چهل ساله و با توجه به حدیث شریف نبوی (من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین فلم یجب فلیس المسلم) به خیابان‌ها خواهند آمد و با زبان روزه در برابر ظلم و تعدی استکبار جهانی اعتراض خواهند نمود.

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از امت حزب الله دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در راهپیمایی روز قدس ١٣٩٨ فریاد عدالتخواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

(وسلام علیکم ورحمة الله برکاته)

(شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی) ٩٨.٣.٨
ارسال نظرات
آخرین اخبار