حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی در خصوص روز قدس گفت:راه حل آزادسازی قدس،مقاومت ملت فلسطین و حمایت و راهپیمایی و اتحاد امت اسلامی در برابر صهیونیسم و حامیان جنایتکار آنهاست تا نتوانند به خواسته ها و طرح معامله قرن برسند.و راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان اسلام کار بسیار بزرگی است.
کد خبر: ۹۱۴۳۳۷۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوه  در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: قدس قبله اول مسلمین و فلسطین متعلق به همان ملت است، حتی طویله ای به نام اسراییل را به رسمیت نمی شناسیم.
وی ادامه داد: حوادث قدس شریف با حماقت و کینه ورزی دولت آمریکا که بیت المقدس را پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند و طرح معادمله قرن را مطرح کردند، وارد مراحل حساسی شده است.

محمدی اظهار کرد: با توجه به سالیان متمادی مذاکرات بیهوده فلسطینیان با غاصبان و اعلام پایتختی قدس ، راه حل مقاومت است نه مذاکره با دشمنی که عهد شکن است.
وی افزود: زمان تحقق سخن امام راحل فرا رسیده است که فرمود: « راه آزادی قدس از کربلا می گذرد» زیرا با نابودی صدام و داعش و رهایی دمشق از تروریستها به مرزهای قدس رسیدیم.

محمدی شرح داد: فاجعه امروز ناشی از سکوت مسلمانان در برابر تجاوزگری صهیونیست و حامیانش است و این که خود را مشغول اختلافات و جنگ داخلی کردند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز تشکیل رژیم جعلی اسراییل تاکنون جز جنایت، کودک کشی و تروریسم دولتی و جنگ افروزی نتیجه ای نداشت و اقدام ترامپ سبب گسترش تجاوزگری به ملل مسلمان می شود.

 

 

 

ارسال نظرات