خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک تخصصی معدن در شرق استان به تصویب وزیر صمت رسیده گفت: در موضوع تحریم ها یکی از راه های بدون برون رفت روان سازی قوانین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۲۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
تصویب شهرک تخصصی معدن در شرق استان سمنان/ روان‌سازی قوانین راهکار مناسب فائق آمدن بر تحریم هابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شاهرود با بیان اینکه از استاندار سمنان بواسطه‌ی تشکیل این جلسه در شاهرود سپاسگزارم افزود: شفافیت و پاسخگویی مسئولان از برکات تشکیل این جلسات در بخش‌های مختلف استان است.
وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران غیر بومی در صورتی حاضر به سرمایه گذاری در شهرستان و شرق استان می‌باشند که مشوق و دلبستگی برای آنان ایجاد شود.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه قاعده منطقه ویژه اقتصادی، سرمایه گذاری در مناطق محروم استر گفت: روانسازی قوانین می‌تواند راهکاری مناسب در جهت فائق آمدن بر تحربم‌ها باشد.
وی تصریح کرد: سه سال است که باغات شهرستان شاهرود دچار مشکل سرمازدگی می‌شوند و به همین دلیل برخی از کشاورزان اقدام به تغییر کشت و تبدیل باغات به صیفی کاری نموده اند.
حسینی شاهرودی با بیان اینکه از معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در تشکیل کمیته‌های مختلف کشاورزی، معدن، صنعت و ... تشکر می‌کنم افزود: شهرک تخصصی معدنی در شرق استان مورد نیاز است که به تصویب وزیر صمت نیز رسیده است، اما انجام اینکار از عهده بخش خصوصی خارج می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها