رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان سمنان:

دریافت تسهیلات رونق تولید توسط ۲۴۷ واحد تولیدی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون ۲۴۷ واحد تولیدی در استان به ارزش بیش از ۹۵۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۲۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹
دریافت تسهیلات رونق تولید توسط ۲۴۷ واحد تولیدی استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بهروز اسودی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در شاهرود اظهار کرد: تاکنون ۲۴۷ واحد تولیدی در استان به ارزش بیش از ۹۵۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
وی گفت: پرونده ۱۱۸۳ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: ۷۲درصد از سهم استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید ۹۷ پرداخت شده است.
وی ادامه داد: از مجموع طرح های پرداخت شده تسهیلات رونق تولید در سال ۹۷ ، ۲ طرح مربوط به بازسازی و نوسازی ، ۹ طرح سرمایه ثابت و ۱۱۶ طرح سرمایه در گردش است.
در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال به ۷۶ طرح تولیدی با اشتغالزایی ۲۶ نفر موافقت شد.
در جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان تا کنون مشکلات ۷۶۵ واحد تولیدی بررسی و در جهت رفع موانع تولید ، ۱۷۳۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که در این نشست نیز و با حضور صنایع استان ، موانع و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی بررسی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار