سپاه روح‌الله در آستانه روز قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز تاکید کرده است: امروز به واسطه پایداری و مقاومت مردم فلسطین و محور مقاومت پایه‌های سست حکومت فرزندان شیطان به تزلزل افتاده و دیوار حائل‌ها و گنبد‌های آهنین‌ توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۳۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سپاه روح‌الله با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را نماد همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی دانسته و تاکید کرده است: اهمیت روز قدس امسال از هر سال دیگری بیشتر است.
در این بیانیه با اشاره به علت چرایی اهمیت این روز آورده است: امسال توطئه بسیار بزرگی که در رأس آن آمریکا قرار گرفته است فلسطینیان را تهدید می‌کند؛ در این توطئه بزرگ با عنوان «معامله قرن» استکبار جهانی و برخی حکام خائن عرب درصدد هستند تا از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت ویژه‌ای داشته باشد و حقیقت مسئله فلسطین را به انحراف و انزوا بکشانند.
این بیانیه با تاکید بر این واقعیت تلخ که بیش از نیم قرن است رژیم غاصب و نژادپرست صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دریغ نکرده، در ادامه افزوده است: این توطئه قرار است به بیش از ۷۰ سال جنایت و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی رنگ مشروعیت ببخشد.
در بخش دیگر این بیانیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) گفته شده است: روز قدس، روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت واداشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.
سپاه روح‌الله استان مرکزی در این بیانیه روز قدس را روز نمایش قدرت آزادگان جهان علیه استکبار و استبداد جهانی و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل ددمنشی‌ها و تجاوزگری‌های وحشیانه صهیونیزم و رژیم اشغالگر قدس دانسته و تصریح کرده است: وظیفه امروز امت اسلامی مقاومت و مخالفت همه‌جانبه با جبهه استکبار است.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امروز به واسطه پایداری و مقاومت مردم فلسطین و محور مقاومت پایه‌های سست حکومت فرزندان شیطان به تزلزل افتاده و دیوار حائل‌ها و گنبد‌های آهنین‌ توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند.
این بیانیه تاکید کرده است: صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند و باز هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مرگ صهیونیست غاصب فرا می‌رسد و بار دیگر آسایش و خواب راحت از استکبار جهانی سلب خواهد شد.
در پایان این بیانیه با بیان اینکه روز قدس، یادآور تکلیفی برای ملل مسلمان نسبت به فلسطین است که فرمود: «وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرينَ عَلَي الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً» تاکید کرده است: امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.

ارسال نظرات