فرمانده سپاه محلات:« روز قدس، روز حیات اسلام، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز غرور امت اسلامی و اتحاد جهان اسلام است، روزی که با تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام خمینی (ره)، باعث زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین و دردهای مسلمانان مظلوم آن سرزمین در نزد افکار عمومی جهان بوده و ترسیم کننده مسیر مبارزه و منشور مقاومت آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۳۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛متن پیام به شرح زیر می باشد

سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ »
امروز در حالی که شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه‌های انقلاب ایران هستیم ، بیش از هر زمان دیگری دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی بر همگان آشکار می‌گردد؛ و در این میان، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه.
اکنون، ملت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهان با تمام وجود احساس می‌کنند و باعث غرور و سرافرازی ماست که میراث دار انقلابی هستیم که مایه الهام تمامی ملت‌های آزاده جهان است.
امروز پیام بزرگی را با حضور ملت ایران می‌توان به طور کامل لمس کرد که هیچ وقت نمی‌توان با آرمان‌ها و اعتقادات مسلمانان بازی کرد، ظلم و ستم را به فراتر از حد رساند، مرزها را شکست و حاکمیت ملی را نمی‌توان کنار کشید.
رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار جهانی و کشور‌های متحجر منطقه با فتنه انگیزی، ترور فرزندان پاک این مرز و بوم و نیز جنایات متعدد در سرزمین‌هایی اشغالی همچنان کانون بحران و غده سرطان در منطقه است و بسی باعث شرمساری است که دولتمردان آمریکای جنایتکار و سایر استعمارگران غربی همچنان در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت پیشه کرده اند.
جسارت و اهانت دشمنان به مسلمانان و اسلام نتیجه ای جز خواری و ذلت خود آنان نخواهد داشت و انتقال پایتخت آمریکا به قدس و قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کردن این حقیقت را به ملت ایران به اثبات رساند که اهداف واقعی دشمنان فقط نابودی اسلام است .
روز قدس، جمعه پایانی ماه رحمت و برکت الهی و بهار نزول قرآن و روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان از فلسطین و مظلومیت است؛ رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس علیه السلام و بسیجیان غیور این استان در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، در حمایت از مظلومیت و ابراز انزجار از سلطه طلبی و خونخواری اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به جهانیان بفهمانند که قبله نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید ستم باقی نمی‌ماند.»

ارسال نظرات