حمایت انقلاب و نظام اسلامی ایران از مردم تحت ستم و آواره فلسطین و پشتیبانی از گروه ها و ملت های خط مقدم نبرد با رژیم صهیونیستی،موجب خشم قدرت های جهانی و عوامل منطقه ای آن به ویژه صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۱۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
معمولا تهدیدات علیه امنیت بین الملل در چهارچوب روابط میان کشور‌ها و میزان همسوی وتلاقی منافع ملی کشور‌ها شکل می‌گیرد، هر اندازه عوامل تهدید زا در یک منطقه کاهش یابد میزان آرامش و امنیت آن منطقه افزوده می‌گردد و بالعکس.

غرب آسیا وشمال آفریقا مرکز ادیان الهی در جهان است، تمام پیامبران الهی در این منطقه از جهان رسالت خود را اعلام داشتند؛ بیش از ۶۰ درصد از سوخت فسیلی جهان از این منطقه تامین می‌شود.

تصویر جهان بدون غرب آسیا برای دنیا صنعتی بسیار وحشتناک است و بدون غرب آسیا سرد و خاموش است و صاحبان قدرت سالانه میلیارد‌ها دلار سلاح و مهمات به کشور‌ها می‌فروشد.

صهیونیست‌ها با انگیزه حکمرانی، ریاست طلبی و توسعه طلبی، جهان خواری، کینه توزی و انتقام از دیگر ادیان و اقوام به تصرف فلسطین و تشکیل یک دولت تحمیلی به نام اسراییل اقدام کردند ونام آن را متظاهرانه دفاع از هویت یهودیان و تقویت دین یهود و انجام وظیفه دینی و توراتی برای تحقق وعده تورات نهادند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) و سرنگونی رژیم شاهنشاهی که پایگاه مورد اعتماد و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بود، موجب به خطر افتادن منافع و اهداف نظام پلیدآمریکاشد و بیش از همه، منافع رژیم صهیونیستی را به خطر انداخت.

حمایت انقلاب و نظام اسلامی ایران از مردم تحت ستم و آواره فلسطین و پشتیبانی از گروه‌ها و ملت‌های خط مقدم نبرد با رژیم صهیونیستی، موجب خشم قدرت‌های جهانی و عوامل منطقه‌ای آن به ویژه صهیونیستی شده است.

روز قدس، انسجام اسلامی و همبستگی مردم جهان اسلام است، قدس روز حماسه سیاسی ملت عزیز ایران است؛ لذا حضورپرشورمردم در راهپیمایی روز قدس امسال موجب اقتدار وعزت کشور وخنثی کننده نقشه‌ها وتوطئه‌های دشمنان خواهدشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات