در این بیانیه آمده است: فلسطین و قدس خط مقدم جهان اسلام در مقابله با قدرت های ستم پیشه دنیای امروز است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۳۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، 

بسم الله القاصم الجبارین
امام خامنه ای(مدظلله العالی):
"روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز آمریکا و صهیونیزم است. "


روز قدس روز بیداری ملل مسلمان، روز آفرینش حماسه، روز ارزش گزاردن به مبدا معراج رسول خدا(ص) روز نزول مهر و محبت اسلامی بر دیار زیتون و قدس، این نخستین قبله مسلمانان است. امت اسلامی راهپیمایی قدس رمضان 98 را در شرایطی برگزار خواهند کرد که رنج حاصل از توطئه های محور غربی- عربی در جهت حفظ منافع اسرائیل به حد اعلای خود رسیده است. راهپیمایی قدس هر سال به ما خواهد گفت که دشمن اصلی و مشترک همه امت اسلام کیست و لانه توطئه و فساد در کجا نهفته است.

قدس در جامعه ی بزرگ اسلام نماد اتحاد و همدلی و نقطه مشترک همه ی مسلمین با هر گرایش و مذهب است. قدس سرزمین انبیا و اولیای الهی است که با توطئه و خدعه ی استکبار و نابخردی و خیانت سران برخی کشورهای عربی به صحنه فجیع قتل عام ملتی مظلوم و بی دفاع تبدیل گردیده است.

فلسطین و قدس خط مقدم جهان اسلام در مقابله با قدرت های ستم پیشه دنیای امروز است؛ فلسطین و مردمان مظلومش پرچمدار مبارزه مسلمین و آزادیخواهان جهان علیه کثیف ترین تفکر تاریخ بشری، یعنی صهیونیزم جهانی است. نقش غیر قابل انکار سرزمین فلسطین در ترسیم مسیر آینده جهان اسلام باعث گردیده است تا حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و علمای اعلام و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم ترین مسئله ی دنیای اسلام را فلسطین معرفی نمایند که باید همواره کانون همت، توجه و تلاش امت اسلامی قرار گیرد.

هر روز ناله فرزندان معصوم و بی گناه فلسطین که در زیر چکمه های نظامیان سرتاپا وحشی اسرائیلی، بی رحمانه ترین آزار و شکنجه ها را تحمل می نمایند و نیز شنیدن آه و زاری پیرمردان و پیرزنان این خطه ی اسلامی که اجساد پرپر شده عزیزان خود را بر شانه هایشان حمل می کنند، تصاویری را در جهان خالی از عدالت کنونی ترسیم می نماید که برای مسلمین غم و اندوه و برای ملحدان و کافران جشن و سرور به ارمغان می آورد. مگر می توان صدای گریه طفلی چندساله که رعب و وحشت از حیوانات آدم نمای اسرائیلی را با تمامی سلول های خود درک کرده را شنید وآرام بود.

اینک بار دیگر در آستانه روز قدس قرار گرفته ایم، روز تجدید میثاق با پیر فرزانه، خالق کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که با تدبیر و الهامات آسمانی آخرین جمعه از ماه ضیافت الهی را با احیای یک تفکر دینی روز جهانی قدس نامگذاری کرد، روز ایجاد فرصت برای همبستگی ملت های مستضعف جهان با ملت مظلوم و درد کشیده و زجر کشیده فلسطین و اعلام انزجار و تنفر از رژیم تروریستی اسرائیل. حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس سهمی است در جهت پایان دادن به این همه رنج و سختی امت اسلامی.

بسیجیان شهرستان بافق که همواره مطیع پیر و مرشد خود بوده و هستند، در روز جمعه آخر ماه رمضان همراه با امت روزه دار و مردم ولایت مدار ایران اسلامی به صحنه خواهند آمد و ضمن ابراز نفرت شدید از غاصبان قدس شریف بر حمایت بی دریغ خود از ادامه مقاومت و نیز پشتیبانی از مبارزات مردم عزیز فلسطین تاکید خواهند ورزید، و در همین راستا از عموم مردم روزه دار و احیاگران شب های قدر برای حضور پرشورتر از گذشته در راهپیمایی روز قدس دعوت می نمایند.
روابط عمومی وتبلغات سپاه بافق
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات