خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب در آستانه چهل سالگی روز جهانی قدس که به فرمان امام خمینی (ره) ابر مرد قرن و معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفته گفت: این بیداری امت اسلامی در جهان در سایه روزجهانی قدس است.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۶۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

محمد صبحی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ملت مظلوم فلسطین جان تازه گرفته و انتفاضه ها شروع شده و ملتی که سلاح مقاومتش سنگ بود امروز تبدیل به موشک هایی بابرد بیش از 200 کیلومتر شده است.

وی ادامه داد: این مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین خواب را از چشم رژیم کودک کش ربوده و جنگی که در غزه شروع کرده بودند با التماس و قبول شرایط محور مقاومت درخواست آتش بس می کنند.

صبحی اضافه کرد: استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریگا و برخی از دولتمردان خائن عربی نمی توانند با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف نخستین قبله مسلمین جهان، با تنفس مصنوعی رژیم کودک کش و اشغالگر و خبیث را نجات دهند و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نابودی این رژیم غاصب نزدیک است و این آرزوی معامله قرن را نخواهد دید.

فرمانده سپاه سراب ضمن دعوت از عموم مردم و مسلمان و با غیرت ایران اسلامی و مردم سراب جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: ما ملت آگاه و با بصیر ایران اسلامی همواره پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده و نابودی این رژیم خبیث را جشن  خواهیم گرفت و نمازجمعه را در اولین قبله مسلمین(قدس شریف) برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها