همایش هم افزایی و هم اندیشی ارکان مساجد طرح شهید بهنام محمدی شهرستان شاهرود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی این طرح اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۹۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره هم افزایی و هم اندیشی ارکان مساجد متولی طرح شهید بهنام محمدی شهرستان شاهرود با حضور رئیس و معاونت طرح شهید بهنام محمدی سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاونت بازرسی و مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود، ریاست آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج متولی و سرگروه های طرح شهید بهنام و امامان جماعت و مسئولین هیئت امنا مساجد هدف طرح و فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان، ایثار ‌وکوثر در مهدیه محله باغزندان شاهرود برگزار شد.
در این همایش که با مجری گری حمید نوروزی و قرائتی قاری ممتاز شهرستان امین هادی آغاز شد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با خیرمقدم بر توجه به طرح شهید بهنام در راستای برنامه اعتلای بسیج تاکید کرد و از سرگروه ها و مسئولین خواست توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.
در ادامه دو نفر از سرگروه های طرح شهید بهنام محمدی در مدارس به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در مدارس هدف و پیشنهادات برای بهتر اجرا شدن برنامه پرداختند.
حجت الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول صالحین سپاه شاهرود و سرمربی صالحین بسیج دانش آموزی شهرستان هم در سخنانی بر توجه به نیاز دانش آموزان و ارتباط مدرسه با مسجد تصریح کرد.
سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و حجت الاسلام معمارزاده مسئول طرح شهید بهنام محمدی استان نیز در خصوص اهمیت طرح و برنامه های آینده آن مطالبی را بیان کردند.
در پایان شرکت کنندگان در ضیافت افطاری ساده به همراه نماز جماعت شرکت کردند.
لازم به ذکر است طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح های اعتلای بسیج در راستای ایجاد ارتباط دانش آموزان با مساجد و ایجاد حلقه اتصال فی ما بین مدرسه و مسجد و خانواده در مدارس هدف دبیرستان دوره اول در سراسر کشور در حال اجراست.
عکاس: حمید نوروزی
ارسال نظرات
پر بیننده ها