بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در بیانیه با دعوت از مردم بویژه دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدامات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۳۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در بیانیه ضمن دعوت از مردم بویژه دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اقدامات استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل را در فلسطین اشغالی محکوم کردند.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی(ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است. هم اکنون جریانهای پرخروش ضد استکباری بهم پیوسته و با صلابت در سبیل هدایت قرار گرفته و با تجمع این نیرو در پشت سد بصیرت و آگاهی ملل دنیا، نوید شکست هیمنه پوشالی ابر قدرتهای غربی عینی تر به نظر رسیده که موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای مهم جوشش قدرت و اراده مردم مظلوم دنیا می باشد.
زور مداران صهیونیستی کفتار صفت به عنوان یکی از نیرومندترین ارتش های دنیا در ابتدای حضور غاصبانه خود در سرزمین های اشغالی جنایتهای فجیع و دردناکی را در مرزهای لبنان و سوریه از خود به یادگار گذاشتند و علاوه بر این در سایر نقاط دنیا با اجرای حملات تروریستی آزادگان را به مسلخ بردند و با ایجاد رعب و وحشت از کوچک ترین کشور جهان غولی سهمگین ساختند ولی امروز در مقابل مکر خداوند قرار گرفته و چون لاشه مرداری نحیف زیر گامهای رزمندگان فلسطینی همچون کاه جویده شده (کعصف ماکول) در حال متلاشی شدن هستند.
صدور انقلاب اسلامی به همه دنیا بر تفکر غاصبانه و شیطانی آنان مهر باطل زد و عقربه ساعت مرگ آنان با سرعتی سرسام آور به سمت صفر میل می کند. به قول رسول گرامی اسلام (ص) آنکه در حال غرق شدن است، برای نجات خود از علف های نازک و کم توان لب رود استفاده می کند.
این نژادپرستان ضد بشریت با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان و آسیب رسانی به موسسات درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زود هنگام نجات دهد چرا که شبح هولناک سلاح های ساده و ابتدایی رزمندگان فلسطینی بر گنبد آهنین سایه انداخته و با تلفات شهروندان صهیونیست خیالی بودن قدرت آنان ملموس تر شده است، گرچه سابقه این ناتوانی در جنگهای 33 و 22 روزه به اثبات رسید ولی هم اکنون اهریمن در خانه خود هم زمین گیر و با التماس به دولت پشتیبانش آرزوی آتش بس دارد ولی زهی خیال باطل که وعده الهی تحقق یافته و امید به محو شدن کشور اسرائیل در عرصه جهان یک امر حتمی است.
روز قدس فرصتی است تا مسلمانان جهان با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپریالیسم برای همیشه در هم پیچیده خواهد شد.
دانش آموزان بسیجی با قلبی آکنده از خشم نسبت به جنایات ددمنشانه صهیونیست ها اعلام می دارند:
۱_ملت شجاع، ایثارگر و استکبار ستیز ایران همچون کوه پولادین با حمایت همه جانبه از مردم قهرمان نستوه و ایستاده نوار غزه و فلسطین و تا محو کامل دولت غاصب صهیونیستی لحظه ای از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
۲_کودکان، نوجوانان و جوانان جهان به ویژه جهان اسلام با مشت گره کرده بر سر دولتهای بی کفایت خود کوبیده و فریاد برآورید تا یخ جسم بی تحرک آنان فرو ریخته و طلیعه تمدن اسلامی در جهان تابیده و به برکت این توان توان مجددا رو بیداری اسلامی در کالبد ملل دنیا جریان یافته و با تشکیل دولت اسلامی اسلام تنها ابر قدرت جهان بوده و از این طریق سرنوشت ملتهاست خودشان رقم خورده و تا آزادانه بتوانند به حیات عزت بخش خود ادامه دهند.
۳_مردم مسلمان ایران فرزند عاشورا و محرم هستند و تحریم ها و توطئه های سیاسی و اقتصادی مس وجودشان را آب دیده تر می کند و با توانی مضاعف تر از قبل در برابر اندیشه های مسموم سلطه جویان ایستادگی نموده و با تکیه بر نیروی علمی بومی جوانان کشور تا مرز رسیدن به استقلال نهایی و تبدیل شدن به الگوی موفق جهانی گامهای خود لحظه ای درنگ نخواهند کرد.
۴_سازمان های مدافع حقوق بشر که امروز اندازه تابلوی محل کارشان از حوزه اختیار جهانی شدن وسیع تر است بخود آیند و با دفاع از حقوق کودکان، زنان و دانش آموزان منطقه غزه هویت جدید را باز شناسند تا کی می خواهید همچون عروسک های خیمه شب بازی مورد مضحکه و دستاویز استکبار جهانی باشید؟ در دنیا صحنه هایی که این سفاکان خلق نموده اند به چهره خونریزترین انسانهای تاریخ آبرو بخشید ولی شما با سکوت مرگ آورتان هر روز شاهد قتل عام انسانهای بی گناه و بی دفاع در این منطقه هستید، بدانید خدای عزوجل کفیل این مردم بوده شما نیز همچون اربابانتان به زباله دان تاریخ روانه خواهید شد.
۵_مسئولین و خدمتگزاران ایران اسلامی به بیان مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) توجه اکید نموده و اگر به دنبال عزت ابدی و اثر بخش بودن زحمات خود هستید در جهت نهادینه کردن سیاست اقتصاد مقاومتی، مقابله با تهاجم فرهنگی، بی اثر ساختن کلام و تصاویر زهرآگین شبکه های ماهواره ای و صدها اقدام آشکار و پنهان تلاش نموده تا لحظه ای فکر و امید گرایش و تسلیم شدن ایران اسلامی در اندیشه سلطه جویانه استکبار جهانی خطور نکند و مظلومین جهان از این تلاش الهام گرفته ور یشه های دولت غاصب همچون آمریکا و اسرائیل توسط محرومین خشکانده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها