سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد:

روز قدس یک روز اسلامی است

روز قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل السحر ائتلاف های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۴۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 
 
بسمه تعالی

«روز قدس یک روز اسلامی است و یک بسیج عمومی اسلامی بود و من امیدوارم که این امر مقدمه باشد از برای یک «حزب مستضعفین» در تمام دنیا» (صحیفه امام (ره

روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است، حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسیر تاریخ معاصر را تغییر داد و مهمترین مسئله عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به جهان اسلام فرمان تاریخی خویش مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین را از محدوده جهان عرب و حتی اسلامی به همه جهان گسترش داد و همه مستضعفین جهان را به مبارزه بی‌امان با مستکبران دعوت نمود.

روز قدس، لبیکی بلند به این نصرت طلبی ملت فلسطین است،روز قدس، یادآور تکلیفی برای ملل مسلمان نسبت به فلسطین است که فرمود: " وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرينَ عَلَي الْمُؤْمِنينَ سَبيلاً ". روز قدس، روز استجابت دستور خداست و رسول که فرمان داد: " يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَجِيبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاكُمْ ".

روز قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل السحر ائتلاف های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است.

روز قدس، روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

روز قدس روزی است که ملت ایران و سایر کشورهای آزاده، آزادگی خود را در قالب حمایت از مظلوم فریاد می زنند و اعلام می دارند و بر تبل رسوایی اسرائیل ظالم جنایتکار می کوبند تا ظالم برای همیشه رسوا بماند.

در پایان سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همراه با دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، بار دیگر بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین از ملت شریف ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار