رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان گفت: تأمین نیازهای مردم فلسطین و مقاومت فلسطین، وظیفه‌ای مهم و حیاتی است که همه باید به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۶۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
حجت الاسلام هاشم رعنایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که مقاومت، این روزها با توطئه­ ی دیگری نیز دست به گریبان است و آن تلاش دوست‌نمایانی است که تلاش دارند تا مقاومت و انتفاضه‌ی مردم فلسطین را از مسیر خود منحرف کنند گفت: مقاومت هوشمندتر از آن است که در این دام فروافتد؛ بویژه آنکه ملّت فلسطین رهبر حقیقی مبارزات و مقاومت است... اگر گروهی پرچم مقاومت را بر زمین بگذارد، یقیناً گروهی دیگر از دل ملّت فلسطین بر‌می‌آید و آن پرچم را در دست خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به این مطلب که موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به مقاومت یک موضع اصولی‌ است و ربطی به گروه خاصّی ندارد، افزود: عمق رابطه­ ی ما با گروه‌های مقاومت اسلامی فقط به میزان پایبندی آنان به اصل مقاومت مرتبط است.
 
حجت الاسلام رعنایی بیان کرد: مقاومت فلسطین  باید با عبرت‌گیری از گذشته‌ی خود باید توجّه داشته باشد که «مقاومت» و «فلسطین»، ارزشمندتر و والاتر از آن است که در اختلافات قومی و مذهبی درگیر شود، فلسطینیان، بخصوص گروه‌های مقاومت باید قدر جایگاه ارزشمند خود را بدانند و به این اختلافات ورود نکند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان تصریح کرد: تأمین نیازهای مردم فلسطین و مقاومت فلسطین، وظیفه‌ای مهم و حیاتی است که همه باید به آن عمل کنیم.کشورهای اسلامی و همه ی جریانهای اسلامی و ملّی، موظّفند در خدمت آرمان فلسطین قرار گیرند چرا که حمایت از مقاومت، وظیفه  همه­ ی ما است.
 
ارسال نظرات