مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی با سیاست‌های دقیق خود از سه جبهه سوریه، حزب‌الله لبنان و حماس در باریکه غزه، رژیم صهیونیستی را محاصره کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۶۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: فلسطین در برابر دشمن مشترک صف‌آرایی کرده است .

وی افزود: ناگفته پیداست که هدف آمریکا و در راس آن اسرائیل از حمله به عراق، افغانستان، یمن،لبنان و غیره.. محاصره جمهوری اسلامی بوده است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا سازمان ملل و حتی همین کشورهای به اصطلاح 1+5 در برابر بمب اتمی پاکستان هیچ موضع تقابلی اتخاذ نمی‌کنند.؟!

حجت الاسلام اربابی بیان کرد: در کشوری که توسط آمریکایی‌ها اشغال است و برنامه اتمی آن تحت نظر اسرائیلی‌ها اداره می‌شود، بمب اتم آن هم نه بر علیه اسرائیل و دشمنان اسلام، که برای توازن قوا در منطقه و ضد منافع جمهوری اسلامی ایران در روز مبادا بکار گرفته خواهد شد!.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نتیجه آنکه سیاست اسرائیلی‌ها در طی دو دهه اخیر محاصره ایران بوده است. بحمدالله امروز می‌بینیم که نه تنها ایران در عراق و افغانستان و سایر کشورهای همسایه حضور فعال دارد، بلکه این جمهوری اسلامی است که با سیاست‌های دقیق خود از سه جبهه سوریه، حزب‌الله لبنان در باریکه غزه، رژیم صهیونیستی را محاصره کرده است.

این مسئول تصریح کرد: ما باید آن‌قدر درک استراتژیک داشته باشیم که بدانیم در صورت پیروزی جبهه غرب در خط مقدم سوریه و عراق، آنگاه نوبت به ایران خواهد رسید.

حجت الاسلام اربابی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی ما می‌گوییم اسرائیل باید از بین برود، بدین معنی نیست که پس از نابودی اسرائیل، ایران می‌خواهد در فلسطین و دیگر سرزمین‌های اشغالی حکمرانی کند. جمهوری اسلامی و در راس آن حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، برای دفاع از بشریت، خواهان محو اسرائیل هستند، چراکه لکه ننگ این غده سرطانی در صورت فارغ شدن از موضوع فلسطین، دامان تمام جهانیان را خواهد گرفت. پس باید قبل از درمان به پیشگیری از تکثیر و شیوع بیماری صهیونیستی پرداخت. و همه مسلمانان باید متحد شوند تا آن را از صحنه روزگار محو کنند.
 
ارسال نظرات