فرماندار شهرستان خاتم گفت: همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، نقشه‌های شوم صهیونیسم و استکبار جهانی را در هم فرو می‌ریزد.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۰۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم گفت: روز قدس روز تجلی گاه رشادت و پایمردی، اراده استوار وترلزل ناپذیر و حمایت‌های جانانه و شور انگیز امت‌های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: بی شک رستاخیز شورانگیز وخیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویا‌های صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می‌سازد و کاخ آروز‌های خام و دست نیافتنی آنان را در هم فرو می‌ریزد.

فاضلی تصریح کرد: مردم غیور و انقلابی شهرستان خاتم همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه و حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر خروش قهرمانانه خود را علیه اشغالگران غاصب قدس به به نمایش می‌گذارند و همگام با هموطنان و سایر ملت‌های مسلمان دنیا نفرت خورا از صهیونیسم ابراز می‌دارند و با فریاد‌های مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین استکبار جهانی سرخواهند داد.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکان در ماه مبارک رمضان از آحاد مردم همیشه در صحنه شهرستان خاتم دعوت می کنم تا در راهپیمایی یوم الله قدس حضور داشته باشند و انزجار خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت واتحاد اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش گذارند.

مسیر راهپیمایی درشهرستان خاتم:

شهر هرات راس ساعت ١٢ از میدان جمهوری تا مسجد جامع

دهستان چاهک ساعت ١٠:٣٠ صبح از بانک کشاورزی تا مسجد ولیعصر

شهر مروست ساعت ١٢ از چهار راه شهدا، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان مصلی تا مسجد مصلی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات