خبرهای داغ:
پدر شهید مدافع حرم خراسان جنوبی گفت: طرح معامله قرن آمریکا همانند طرح از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است چرا که امروز تمام ملتهای جهان بیدار شدند و انسانهای آزاده و مسلمانان واقعی از حقوق فلسطینیان دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۰۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴

محمد بصیری پور پدر شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی که سال گذشته در درگیری با اسرائیلی ها به شهادت رسیده است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، شرکت در راهپیمایی روز قدس را بر آحاد جامعه اسلامی لازم  دانست و اظهار داشت: همان طور که رهبری فرمودند " مسئله فلسطین مربوط به یک دین و مذهب نیست بلکه مربوط به کل دنیا است لذا وظیفه همگان است تا در این روز در راهپیمایی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین تحت ظلم قرار گرفتند و معمولا از حق و آرمان های خود دفاع می کنند، افزود: مردم فلسطین جز دفاع در برابر ستم رژیم منحوس صهیونیست راه دیگری ندارند و باید از حق خود دفاع کنند و همچنین تمام مسلمین جهان وظیفه دارند که از آنها دفاع کنند.

بصیری پور با بیان اینکه تمام طرح ها و برنامه های آمریکا با دلارهای سعودی و در راستای تضییع حق ملت فلسطین است، تصریح کرد: طرح معامله قرن آمریکا همانند طرح از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است چرا که امروز تمام ملتهای جهان بیدار شدند و انسانهای آزاده و مسلمانان واقعی از حقوق فلسطینیان دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دفاع از ملت فلسطین دفاع از کل مسلمانان است چرا که آرمان فلسطین آرمان همه مسلمانان جهان است، اظهار داشت: مسلمانان با طرح و برنامه های آمریکا بیشتر تحت ظلم و ستم قرار می گیرند چرا که آمریکا، صهیونیست و تمامی مستکبران غربی همچون انگلیس و فرانسه هیچ وقت به نفع ملتها کار نکرده و نمی کنند.

بصیری پور عنوان کرد: ما اصلاً به آمریکا و طرح های آنها اعتماد نداریم چرا که آمریکایی ها هر قرارداد بین المللی داشته اند و حتی سازمان ملل نیز آن را تایید کرده است هرگز به اصول آن پایبند نبوده اند و به آن پشت پا زدند واز آن خارج شدند.

پدر شهید بصیری پور گفت: دفاع از ملت فلسطین در واقع دفاع از منافع ایران نیزهست چرا که هدف آمریکا و رژیم کثیف صهیونیستی از جنگ و حمله به کشورهای منطقه رسیدن به ایران است لذا بایستی تمام ملت ایران در روز قدس با نهایت توان شرکت کنند و با سردادن شعارهای "مرگ برآمریکا" و "مرگ براسرائیل" مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.

 وی با بیان اینکه یقیناً دشمن از این راهپیمایی ها و شعارهای مسلمان بر علیه استکبار جهانی احساس خطر می کند، افزود: هیچ خانواده و فامیلی از ملت ایران نیست که از دست رژیم کثیف صهیونیست ضربه نخورده باشند و هر خانواده ای یک یا دو شهید دارند.

پدر شهید بصیری پور با بیان اینکه ملت ما کاملا آگاه، هوشیار و همیشه در صحنه هستند، افزود: ما خانواده شهدا وظیفه داریم که پشت سرمقام معظم رهبری حرکت کنیم و حتما با تمام قدرت و توان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها