خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: انتصاب به جای شما که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت باعث ایجاد جرقه ی امید در دل مردم شد زیرا آرمان بزرگ انقلاب که همان اجرای عدالت می باشد، چهره آن در نیروی قضائی است لذا امید است با توفیقات الهی محقق گردد.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۶۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز روز پیوند عمومی امت در مقابل استکبار جهانی است، اظهار کرد: حضور آیت الله رئیسی در جمع مردم خراسان جنوبی برای ما بسیار مغتنم است و امیدواریم که مردم ما حداکثر استفاده را از این فرصت داشته باشند.

وی افزود: انتصاب به جای شما که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت گرفت باعث ایجاد جرقه ی امید در دل مردم شد زیرا آرمان بزرگ انقلاب که همان اجرای عدالت می باشد، چهره آن در نیروی قضائی است لذا امید است با توفیقات الهی محقق گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: دولت به معنی عامش و همه دولت مردان در هر قوه ای که هستند باید در این شرایط بکوشند تا مشکلات را از درون حل کنند زیرا مشکلات ما از داخل به سادگی قابل حل است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم که یک عده اقلیت با سیاست های ناسالم و یک عده فرصت طلب با سوء استفاده های اقتصادی، با جامعه، ارزش های انقلاب، اقتصاد و آبروی جامعه بازی می کنند.

وی مطرک کرد: امسال سالی است که نزولات آسمانی فراوان بوده و ادامه نیز دارد و شاید مهاجرت معکوس به روستاها داشته باشیم و مردم توانایی زندگی در روستاها را دارند، لذا باید از این ها فرصت هایی که خدا در این تنگناها به ما داده است، استفاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر در این مقطع با همدلی، همکاری و احساس مسئولیت، جلوی یک سری فسادها، کارهای سیاسی افراطی، سوء استفاده های اقتصادی و تخلف های اداری گرفته شود مشکلات قابل حل خواهد بود، زیرا ما در شرایطی نیستیم که این فشارهای اقتصادی بتواند ما را به زانو درآورد لذا مشروط به کار درست بابرنامه و باعدالت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: این مردمی که اینچنین در فراز و نشیب ها همراه هستند بسیار نعمت بزرگی است که ما به کمک خود مردم مشکلات را حل کنیم.

وی بیان داشت: اگر اشتباهاتی بوده و هست و آزمون خطایی در کار است الان بر همگان واضح است که جریان چیست زیرا نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

امام جمعه بیرجند افزود: ما تجربات زیادی داریم و این در حالی است که می توان به مردم و منطقه خود و آنهایی که بهره مند از تعهدهای دینی هستند بسیار خوب می شود اتکا کرد و یک درسی نیز به بیگانگان داد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: امیدواریم که در این روز مقدس روز قدس با الهامت الهی همه ما در مبارزه با ظلم چه ظلم بیروین و بین امللی و خودی مبارزه کنیم زیرا بار کجی است که به مقصد نمی رسد و به سمت آرمان های انقلاب که همان عدل است برگردیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها