نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن توانایی مقابله سپاه در خلیج فارس را ندارد گفت: آمریکا می‌داند که اگر خطایی از او سر بزند، جمهوری اسلامی این توانایی را دارد که تمام پایگاه‌های او در منطقه، به ویژه اسرائیل و آل‌سعود را با خاک یکسان می‌‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۸۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر روز گذشته در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت اظهار داشت: ملت ایران در طول چهل سال با اقتدار در مقابل مستکبران عالم ایستادگی کردند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید خداوند متعال را برای داشتن چنین مردمی شاکر باشیم عنوان داشت: ما از مردم سپاسگزاریم که با وجود برخی سوءتدبیر‌ها و مشکلات، همچنان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه طبق فرمود: ه مقام معظم رهبری اصلی‌ترین مقابله با استکبار، خدمت به مردم است تصریح کرد: قطعا مسئولی که بیشترین خدمت را به مردم کند، سهم بیشتری از مجاهدت در سنگر انقلاب دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای عمر خود اعلام کرد که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد خاطرنشان کرد: نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل اصلی‌ترین آرمان انقلاب اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در شرایط اضمحلال قرار گرفته است ابراز داشت: امروز سران رژیم اشغالگر قدس با زبان خودشان اعتراف می‌کنند که جمهوری اسلامی و ملت ایران نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل که روزی سودای ایجاد حکومت نیل تا فرات را داشت، امروز با ساختن دیوار‌های بتنی تلاش میکند تا صرفاً موجودیت خود را حفظ کند.

وی با اشاره به عصبانیت کشور مستکبر آمریکا از جمهوری اسلامی و ملت ایران اظهار داشت: آمریکا می‌داند که اگر خطایی از او سر بزند، جمهوری اسلامی این توانایی را دارد که تمام پایگاه‌های او در منطقه، به ویژه اسرائیل و آل‌سعود را با خاک یکسان می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز پیام انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است گفت: امروز انقلاب اسلامی قبول ملت‌ها را فتح کرده است.

حاجی صادقی با بیان اینکه امروز سران دولت‌های استکباری نگران هستند که حزب‌الله ایران در واشنگتن و لندن سر بلند کند افزود: امروز ملت ایران با سربلندی و اقتدار خود سبب نگرانی مستکبران عالم شده است.

وی وجود ولایت‌فقیه و رهنمود‌های ایشان را یکی از عوامل اصلی ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه، هم ظلم‌ستیز و هم توحیدگرا است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با اعلام اینکه ملت ایران امروز بیش از هر زمانی به دولت‌های استکباری بی‌اعتماد است گفت: امروز همگان می‌دانند که ثواب شعار "مرگ بر آمریکا" با شعار "درود بر امام" یکسان است.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در تلاش است تا به ولایت فقیه ضربه بزند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هدیه الهی به مردم ایران است و ملت ایران با تمام وجود از جایگاه ولایت‌فقیه دفاع می‌کنند.

وی خطاب به عموم مسئولان کشور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی نظامی ولایی و همه مسئولان باید بدانند که هیچ‌کدام سیاستگذار جمهوری اسلامی نیستند و باید همانند سرباز در مسیر تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان داشت: همه مسئولان باید بدانند که مردم صاحبان اصلی حکومت هستند و طبق فرمود: ه امام خمینی (ره) همه مسئولان نوکر مردم هستند.

حاجی صادقی روحیه جهادی و انقلابی را یکی دیگر از عوامل ایستادگی ملت ایران در برابر مستکبران جهان دانست و ابراز داشت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا روحیه جهادی ملت ایران را بشکند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین ماموریت ملت ایران این است که جهان را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی آماده کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز آمریکا توان مقابله با سپاه در خلیج فارس را ندارد گفت: اگر غلطی از دشمنان انقلاب سر بزند، پاسخی سخت و دندان‌شکن به آن‌ها می‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات