مردم استان یزد با مشت‌های گرده خورده یکبار دیگر در هوای گرم و سوزان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس با حضور خود حماسه آفریدند.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۱۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در یزد، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور اقشار مردم ولایت مداراستان همزمان با دیگر استان‌های کشور در بیش از ۴۰ نقطه استان یزد برگزار شد.
پس از قرائت قرآن شرکت کنندگان در راهپیمایی اقدام به قرائت زیارت آل‌یاسین کرده و پس از آن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آغاز گر راهپیمایی با شکوه مردم یزد است.
شرکت کنندگان در مراسم پیش از شروع راهپیمایی اقدام به سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافقین و کفار سر دادند.
راهپیمایان در طول مسیر با شعار‌های الله اکبر، خامنه‌ای رهبر،‌ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، ما همگی برادریم، پیرو خط رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه‌ای او اعلام و بر مقاومت در برابر استکبار جهانی تاکید کردند.
خانواده‌های شهدا با در دست داشتن تصاویری از فرزندان شهیدشان که از جان خود گذشتند تا جمهوری اسلامی با قدرت به راه خود ادامه دهد، امروز همراه و همگام با مردم یزد در راهپیمایی شرکت کردند و انزجار خود را از مستکبرین جهان فریاد زدند.
همچنین مسئولین نیز با حضور خود رنگ و بوی دیگری به راهپیمایی دادند.
در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علی محتشمی در مسجد ملااسماعیل سخنرانی کرده و قطعنامه راهپیمایی روز قدس نیز قرائت گردید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات