نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز فلسطین و قدس مسئله جهانی است و رژیم صهیونیستی منفور شده و گنبد آهنین این رژیم غاصب ترک برداشته و رو به زوال است.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۳۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی  امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس این شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات مردم روزه‌دار اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد حق و باطل و روز خروش مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم مسلمان با احساس وظیفه و تکلیف شرعی و انسانی به میدان آمده و خواهان آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، فلسطین را آرمان مسلمانان خواند و افزود: فلسطین نخستین قبله مسلمانان است، امروز رژیم صهیونیستی مظهر ظلم و کودک‌کش در منطقه بدترین جنایت را علیه اسلام و مسلمان انجام می‌دهد.

آیت الله میرعمادی بیان داشت: از این رو وظیفه انسانی، شرعی و عقلی همه ما ایجاب می‌کند در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی بایستیم.

وی ضمن مؤثر خواندن راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: امروز فلسطین و قدس مسئله جهانی است و رژیم صهیونیستی منفور شده و گنبد آهنین این رژیم غاصب ترک برداشته و رو به زوال است.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه راهپیمایی‌ها تا زمان نابودی اسرائیل ادامه دارد،گفت: رئیس جمهور آمریکا برای نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین و به فراموشی سپردن موضوع فلسطین و همچنین ثبات رژیم صهیونیستی، توطئه معامله قرن را مطرح کرده که بدون تردید این انسجام و راهپیمایی‌ها موجب شکست این معامله می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات