خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با تبیین اهمیت روز جهانی قدس با بیان اینکه نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس، گفت: دیدگاهی که براساس آن امام راحل این روز را بعنوان روز قدس نامگذاری کرده است ریشه در از اندیشه های ناب اسلام دارد.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به عادی سازی روابط اعراب مرتجع با رژیم اسرائیل افزود: در حال حاضر اعراب مرتجع در طرح معامله قرن با رژیم صهیونیستی همراه هستند تا براساس آن فلسطینی جدید تشکیل می شود اما این کشور بدون سلاح خواهد بود و آوارگان نیز حق بازگشت به کشور خودشان را نخواهند داشت.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی امید فلسطین به مردم مسلمان و جنبش های اسلامی در سراسر جهان است.

 حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل بیان کرد: یکی از دلایلی که موجب شد امام به عنوان یک الگو و رهبری انقلابی مطرح شود ، حق طلبی و عدالت خواهی ایشان بوده است.
امام جمعه تبریز ادامه داد: حق گویی و حقیقت طلبی امام راحل باعث شد تا نهضت اسلامی به پیروزی نهایی برسد و امروز هم به برکت سیره حق طلبی بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی، کشور ما در همه عرصه های بین المللی مواضعی مقتدرانه دارد.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با اشاره سالروز انتخاب حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز بعنوان رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : بعداز امام راحل ، رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام ۳۰ سال است که نه تنها نظام اسلامی بلکه رهبری مسلمانان جهان را برعهده دارند.
وی اظهارداشت: عبور از بحران ها و خلق فرصت ها از برکات رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز بر ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها