خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرف اول امنیت در دنیا جمهوری اسلامی ایران است و هیچ کشوری اینگونه نیست، گفت: امنیت جمهوری اسلامی در دنیا مشخص است.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۵۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

باید در جنگ اقتصادی ولایتمدار بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم روز جهانی قدس در حسینیه امام(ره) که با حضور مردم ولایتمدار شهرستان همدان برگزار شد، اظهار داشت: شهدای تیر ماه همدان در عملیات رمضان ۳۶۶ نفر بودند که ۱۲۴نفر شهید و ۲۴۲ نفر مجروح و جانباز شدند.

وی گفت: تیپ همدان توانست جلوی صدام و نیروهای صدام را بگیرد و به تلافی این حمله ایرانیان، نیروهای عراقی به نماز جمعه همدان حمله کرد و در نماز جمعه که روز قدس در ورزشگاه قدس برگزار شد 103 نفر کشته شدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزه یکی از عوامل رسیدن به تقواست، ابراز داشت: روزه برای این است که تقوا پیشه کنید و از دنیا دوری و به خدا نزدیک شوید.

وی با بیان اینکه امروز روز قدس است و ملت ایران با تمام توان پاسخ خود را به رهبری دادند، گفت: خداوند ملت بزرگی را به عنوان یاری‌کننده فرستاده است که در طول ۴۰ سال گذشته تمام سختی‌ها را تحمل کردند اما یک لحظه از امام و اهل بیت(ع) جدا نشدند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه وقتی انقلاب ما پیروز شد تا قبل از انقلاب ما، شوروی و آمریکا دو قطب قدرت بودند، خاطرنشان کرد: تفکر و اندیشه هر دو آنها دوری از خدا بود، وقتی انقلاب ما پیروز شد دنیا به دو قطب تقسیم شد و بر اساس این تحلیل امام به گورباچف نامه نوشت که این یک تحلیل واقعی بود و آمریکا و شوروی را از هم فرو پاشید.

وی افزود: وقتی آمریکا یک راهبرد عملیاتی را برای فروپاشی شوروی تعریف کرد با انقلاب ما توانست به جمع‌بندی برساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در شوروی طوری عمل کرد که مسئولین آن کشور را دچار فساد کرد، عنوان کرد: دروازه روسیه بر روی آمربکا توسط گورباچف باز شد و موافقت آمریکا با روسیه بسته شد و این به معنای محدود کردن قدرت نظامی روسیه با آمریکا است.

وی ابراز داشت: مردم روسیه به این نتیجه رسیدند که هرچه به آمریکا تکیه کردند اشتباه بوده و آمریکا به دنبال این بود که اقتصاد روسیه را به دست بگیرد بنابراین شخصی به نام پوتین قهرمان ملی روسیه شد و گفت عزت مردم روسیه فقط مبارزه با آمریکا است و امروز پوتین با مبارزه با آمریکا و درست کردن زیرساخت‌های روسیه بین مردم ۸۵ درصد محبوبیت دارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه آمریکا همان برنامه را علیه ایران شروع کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا برجام را علیه ما اجرا کرد و ابتدا هسته‌ای را از ما گرفت و با این قرارداد می‌خواست در دنیا پیروز شود و در زمان ترامپ برجام دوم اجرا شد که با وجود رهبری نتوانست آن را اجرایی کند.

وی گفت: راهبرد آمریکا در مبارزه با ما یکبار سخت‌افزاری بود اما امروز به صورت نرم‌افزاری شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ابتدا جنگ هشت ساله را به راه انداخت، داعش را ایجاد کرد، در عراق، سوریه، لبنان و یمن وارد شد و در همه این کشورها به دنبال تحول در ایران اسلامی بود و می‌خواست ایران را محاصره کند اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی مطرح کرد: امروز آمریکا در منطقه حضور ندارد و کار نرم افزاری انجام می‌دهد و در طول یک سال گذشته سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما به‌کار گرفته و حتی در سیل اخیر اجازه نداد کشورهای اروپایی به ما کمک کنند و همه تحریم‌ها را انجام داد.

* امروز اگر بخواهیم ایران را حفظ کنیم تا مرزهای صهیونیسم پیش خواهیم رفت

حاجی‌بابایی تاکید کرد: امروز آمریکا در راهبرد جدیدش به این نتیجه رسیده که هم تحریم می‌کند و هم ناوهای هواپیمابرش را به منطقه آورده و به هیچ وجه نمی‌تواند کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه ما جنگ‌طلب نیستیم، ابراز داشت: امروز اگر بخواهیم ایران را حفظ کنیم تا مرزهای صهیونیسم پیش خواهیم رفت؛ امروز ایران بر اساس دکترین خود اگر اراده کند می‌تواند تا رژیم صهیونیستی را که قلب منحوس دنیاست را مورد حمله قرار دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا اینگونه با ایران وارد جنگ می‌شود اگر آن روزها این موشک‌های امروز را داشتیم آنقدر شهید نمی‌دادیم.

وی با اشاره به اینکه حرف اول امنیت در دنیا جمهوری اسلامی ایران است و هیچ کشوری اینگونه نیست، تصریح کرد: امنیت جمهوری اسلامی در دنیا مشخص است، هدف ما از انقلاب، از روز اول این بود و با کربلا و عاشورا شروع کردیم و خواستیم پرچم حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را بالا ببریم اما امروز توانستیم اهل بیت(ع) را به دنیا بشناسانیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه امروز دنیا می‌فهمد به برکت خون شهدا، اسلام آمریکایی و اسلام اهل بیت(ع) کدام است، گفت: امروز محور تفکر و اندیشه در جهان جمهوری اسلامی ایران است و مقصود جمهوری اسلامی ایران این حرکت عظیم بین المللی است و از دیگر حرکت‌های ایران، آزادی کربلا، سوریه، یمن، لبنان و تمام جاهایی است که مورد تجاوز آمریکا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز پرقدرت و پرتوان همه می‌دانند که اهل بیت(ع) چه تاثیری دارد و این مهر زیبایی است که بر پیشانی شما نوشته شد که «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجات».

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انقلاب ما تولیداتش میلیون‌ها شهید از جمله شهید «حججی» است، همه شهدا و شهید «همدانی»ها، آمریکا می‌داند با که در تماس است.

وی گفت: آمریکا با تمام قدرت ورود پیدا کرده و در چند روز گذشته گفت دنبال جنگ نیستیم؛ اما حرف اول و آخر من این است که آمریکا استکبار جهانی است و دشمنی ذاتی نسیت به ما دارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه روزی که ما انقلاب کردیم ارزش‌های اسلامی بر کشور ما حاکم شد، عنوان کرد: اگر ما جهان را پرآوازه کردیم به‌خاطر شهدا است.

وی ابراز داشت: اگر ما موفق شدیم موشک درست کنیم مربوط به اسلام است، اگر ما در اقتصاد مشکل داریم این مربوط به اسلام و شهید حججی نیست مربوط به اجرای اقتصاد غیراسلامی است و باید در جنگ اقتصادی ولایتمدار بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای یارانه‌ها می‌گفتند کمبود بودجه داریم اما حل شد و ۷ هزار میلیارد هم برای بهزیستی کنار گذاشتند و برای تعیین حقوق‌ها هم دولت و هم مجلس مقصر است.

حاجی‌بابایی با بیان اینه روز قدس ایستاده‌ایم تا ظلم نباشد، گفت: در تمام جناح‌های سیاسی اشرافی‌گری رخنه دارد هر کسی در جمهوری اسلامی اشرافی‌گری می‌کند و خطش را از مردم جدا می‌کند از مردم و این کشور نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه همه فشارها، فشار آمریکا نیست و برخی از آنها مربوط به مشکلات مدیریتی است، ابراز داشت: راهبرد آمریکا در اقتصاد این بود که مردم را عصبانی کند و به خیابان‌ها بکشاند تا در مقابل اهل بیت(ع) بایستند این ناامیدی آمریکا مربوط به نجابت و شرافت مردم ایران اسلامی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ۱۴۰۰سال برای این کارها سینه زدند، امروز اگر بعد از گذشت ۴۰سال از انقلاب مسئولی از رانت استفاده می‌کند هرکس که می‌خواهد باشد خادم ملت ایران نیست.

وی در ادامه افزود: ضرباتی که ما در کشور می‌خوریم در داخل کشور مربوط به بد عمل کردن بعضی‌ها است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مسئولین صادقانه خدمت می‌کنند، گفت: ما باید تمام توان خود را برای کار بگذاریم.

*همدان جزء محوری‌ترین استان‌ها در اجرای پروژه‌ها است

وی با اشاره به اینکه ما جزء محوری‌ترین استان‌ها در اجرای پروژه‌ها هستیم، ابراز داشت: باید سرعتمان را بیشتر کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز امتحان بزرگی برای همه ما است که پیروز شدیم، خاطرنشان کرد: آزمایش امروز از آزمایش هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است؛ کسانی بودند که در هشت سال دوران دفاع مقدس جنگیدند اما در مقابل غباری که امروز در جامعه وجود دارد سقوط کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رزمنده امروز، رزمنده خط مقدم جبهه‌ها است، گفت: خداوند به استان ما عنایت کرده و این استان و مردم در کشور برترین و به دینداری و انقلابی‌گری مشهور هستند و همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و تا آخرین قطره خون از این نظام دفاع می‌کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه این نظام با تمام توطئه‌های دشمنان و نامردی‌ها قدرتمند ایستاده است، تصریح کرد: انقلابی کسی است که برای مردم کار می‌کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: همه دست به دست هم بدهیم که آمریکا سقوط کند و همه در مقابل اقتدار و شرف و عزت همه ما احساس ضعف می‌کنند و امروز همه آمدند تا از وطنشان دفاع کنند و اقتدار آن را حفظ کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات