خبرهای داغ:
رئیس سابق شورای عالی استان ها با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و ضرورت مقاومت برابر این توطئه دشمنان گفت: همه مشکلات با برنامه‌ریزی و استفاده از متفکران حل‌شدنی است و ما توان اداره کشور را داریم.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۶۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
مشکلات کشور با برنامه‌ریزی و استفاده از متفکران حل‌شدنی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مهدی چمران در جمع راهپیمایان روز قدس در سمنان، با اشاره به همه‌گیر شدن روز قدس بیان کرد: فراگیر شدن روز قدس امروز موجب قوت قلبی فلسطینیان شده است.
وی با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها از انقلاب اسلامی و ملت مقاوم لبنان آموختند که باید با پرچم اسلام و تدین به جنگ با رژیم صهیونیستی بروند، گفت: حرکت بر مبنای اعتقادات موجب نقش‌آفرینی حزب‌الله لبنان در این کشور شده است و فلسطینی‌ها نیز از این امر الگو می‌گیرند.
رئیس سابق شورای عالی استان‌ها با اشاره به شکست‌های متعدد صهیونیست‌ها و عقب‌نشینی آنان در جنگ‌های مختلف علیه فلسطینی‌ها و امت مسلمان بیان کرد: آخرین جنگ دو روز بیشتر دوام نیاورد و نتوانست مقابل راکت‌های غزه مقاومت کند و صهیونیست‌ها درخواست میانجی‌گری برای آتش‌بس کردند.
چمران افزود: وقتی در مسیر انقلاب و ایدئولوژی اسلامی حرکت شود، پیروزی با تفکر و تعقل حاصل خواهد شد.
وی با اشاره به شکست صهیونیست‌ها و چالش‌های درونی آنان اظهار کرد: امروز صهیونیست‌ها دچار مشکلات فراوان هستند؛ نتانیاهو نتوانست برای خود کابینه درست کند و وزیر دفاع ندارد.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز با بحران مواجه است؛ چون برابر رزمندگان غزه با شکست مواجه شده و در این میان، عامل اصلی پیروزی دنبال کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
چمران ادامه داد: امروز لبنان دیواری آهنین و محکم برابر رژیم اشغالگر قدس است؛ رژیمی که مستانه فریاد کشید از نیل تا فرات را به دست خواهد آورد و امروز در مرزها، خود را محبوس می‌کند و دور خود دیوار می‌کشد.
وی اتحاد و همدلی را رمز پیروزی و عبور از موانع و محو کردن رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: به فرموده رهبری، روز قدس امسال مهم‌تر از همیشه است؛ چراکه آمریکا می‌خواهد طرح معامله بزرگ قرن را پیاده کند اما با رمز وحدت به شکست بزرگ قرن تبدیل خواهد شد.
رئیس سابق شورای عالی استان‌ها افزود: رئیس‌جمهوری آمریکا، تاجر ورشکسته قرن می‌خواهد با این معامله، امتیاز بیشتری به صهیونیست‌ها بدهد و فلسطین را محو کند؛ اما با همدلی و مساوات مسلمانان با شکست مواجه خواهد شد.
چمران ادامه داد: امروز دشمن مقابل ایران هر کاری کرده، شکست خورده است؛ از برجام تا معامله بزرگ قرن که قطعاً مقابل امت اسلام شکست خواهد خورد و ملت بزرگ فلسطین به پیروزی خواهد رسید و باید ثابت کنیم روز قدس، روزی جهانی است.
وی با انتقاد از سخنان برخی دشمنان داخلی که به تبلیغات منفی و متعدد دشمن دامن می‌زنند، بیان کرد: تبلیغات این پادوهای داخلی راه به جایی نخواهد برد و بیداری و هوشیاری مردم مانع از پیاده‌سازی اهداف دشمنان خواهد شد.
چمران با اشاره به مشکلات اقتصادی و ضرورت مقاومت برابر این توطئه دشمنان بیان کرد: همه مشکلات با برنامه‌ریزی و استفاده از متفکران حل‌شدنی است و ما توان اداره کشور را داریم./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها