راه‍‍پیمایی روز قدس در کردستان برگزار شد+عکس

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز قدس در جای جای استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۳۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز قدس در واپسین روز‌ها از ماه عبودیت و بندگی الهی، با حضور گسترده و پرشور مردم استان کردستان با فریاد نفرت بر سر رژیم کودک‌کش غاصب آغاز شد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی مردم همیشه در صحنه و ولایی استان کردستان با زبانی روزه از ساعت‌ها قبل از شروع مراسم با حضور در محل تجمع گرمابخش مراسم شده‌اند و ضمن اعلام انزجار و خشم از جنایت‌های اسرائیل غاصب و جبهه استکبار حامی صهیونیسم، در حمایت از آزادی قدس و دفاع از مردم مبارزی که با دست خالی به دفاع از سرزمین‏ خود پرداخته‌‏اند ندای حق‏ طلبی و دفاع از فلسطین و قدس شریف را سر دادند.

در روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز فریاد خشم و نفرت، و برائت امت مسلمان بر علیه تجاوز، تعدی و نسل‌کشی رژیم جعلی و منفور صهیونیست و جنایات‌های وحشیانه آنها، اقشار مختلف مردم استان کردستان از زن و مرد، پیـر و جوان، بازاریان و کسبه، فرهنگیان، روحانیان، کارکنان ادارات مختلف، دانشگاهیان، دانش آموزان، بسیجیان، ورزشکاران و همه و همه با گام‌های استوار آمدند تا اعلام کنند "روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است. "

مردم کردستان در خیزشی عظیم با سر دادن شعار‌های کوبنده و استکبارستیزی "مرگ بر آمریکا"، «مرگ بر اسراییل" «روز قدس روز اسلام است»، «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» و سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زدند.

شرکت‌کنندگان در حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه و آوارگان بی‌پناه فلسطین دست نوشته‌هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان قدس شریف در دست داشتند و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان شرکت‌کنندگان با پیمودن مسیر‌های تعیین شده از میدان آزادی به سمت خیبابان فردوسی و میدان انقلاب تا سه راه حبیبی مراسم راهپیمایی را برگزار و برای حضور در مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه رهسپار محل میعادگاه نماز جمعه شدند.
 
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات