مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قصرقند گفت: اختلاف قومیتی در فلسطین را با مدیریت و با بصیرت افزایی و شناساندن دشمن مشترک و اینکه هدف از مبارزه یک هدفی واحد و آن هم محو اسرائیل و آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم میباشد است.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۴۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
حجت الاسلام عبدالرحیم بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند در گفتگو با خبرنگار بسیج در قصرقند گفت: رژیم صهیونیستی سرچشمه تروریسم و خاستگاه نا امنی و تهدید در منطقه و جهان تبدیل شده است که دلیلی بر ضرورت توجه به مسئله فلسطین است.

وی با اشاره به این مطلب که ظلم تاریخی بسیاری به ملت فلسطین روا شده است، افزود: تلاش برای تخریب و نابودی قبله اول مسلمانان است و عمق فاجعه ضد بشری و ظلمی تاریخی است که بر ملت مسلمان تحمیل شده است.

حجت الاسلام بامری روز تشکیل رژیم صهیونیستی را روز نکبت نامی دانست که فلسطینیان برای سالگرد کشتار و بیرون راندن صدها هزار فلسطینی و اعلام رژیم جعلی اسرائیل در سال۱۳۲۷ استفاده کرد، در آن روز عزا می گیرند این رژیم در سال ۱۹۱۷ به تکامل خود رسید استمرار این رژیم نامشروع در گرو حمایت های آمریکا و کشورهای عربی و غرب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند با تاکید بر این مطلب که امروز فضای منطقه ای و جهانی نسبت به موضوع فلسطین با گسترش فرهنگ و جغرافیایی مقاومت در منطقه و جهان و انتفاظه جدید موضوع فلسطین جایگاه اصلی خود را دریافته بیان کرد:  هرساله شاهد حمایت های گسترده از موضوع مقاومت هستیم.

این مسئول تصریح کرد: یاد این سخن استاد شهید مطهری می افتیم که فرمودند ولله قضیه ای که دل پیغمبر(ص) را امروزخون کرده قضیه یهود است فلسطین نماد مقاومت اسلامی در مقابل با کفر است و تلاش برای رهایی فلسطین از دست یهود اولویت اول مسلمانان است.

بامری در ادامه بیان کرد: مبارزه با این غده سرطانی نیاز به روحیه مقاومت و عمل انقلابی دارد. علاج و شیوه آن مقاومت قاطع و مسلحانه ی در مقابل این رژیم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قصرقند اظهار داشت: با گسترش فرهنگ و جغرافیایی مقاومت در منطقه، انتفاظه جدید و تسلیح فلسطینیان در کرانه باختری انشاءالله شاهد نابودی رژیم صهیونستی خواهیم بود.

وی با اشاره به این مطلب که حضرت آقا(مدظلله) می فرمایند رژیم صهیونیستی به شرط مبارزه همگانی و متحد شدن فلسطینیان و مسلمانان، صهیونیست در ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت.تصریح کرد: اسلام و مسلمانان تنها راه نجات مردم فلسطین می باشد لذا مقاومت فلسطین با همکاری کشورهای اسلامی تا نابودی رژیم غاصب تلاش کنند و دچار ضعف و سستی نگردند.

بامری گفت: امام خمینی(ره) فرمودند راه قدس از کربلا میگذرد و لذا تمام تلاش جمهوری اسلامی یکی کمک به تقویت مقاومت برای مقابله با رژیم غاصب و دوم تبیین و روشنگری در خصوص اهداف کشورهای استکباری از طرح معامله قرن برای مسلمانان جهان است.

وی در پایان با تاکید بر این نکته که امروز استکبار جهانی با سرکردگی آمریکای جنایتکار طرحی را ارائه نموده که نشان از توطئه علیه فلسطینیان میدهد و آن طرحی به نام معامله قرن است، خاطر نشان کرد: با بصیرت افزایی و شناساندن دشمن مشترک و اینکه هدف از مبارزه یک هدفی واحد و آن هم محو اسرائیل و آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیسم میباشد است.
ارسال نظرات