امام جمعه اراک با بیان اینکه معامله قرن برای کسب رضایت لابی‌های صهیونیست است گفت: حضور مردم نشان‌دهنده وفاداری آن‌ها به آرمان امام و شهدا و قدس است و تا آزادی قدس شریف ادامه دار خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۴۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبیین فضائل ماه مبارک رمضان همگی را به استفاده از این فرصت باقی مانده از ایام دعوت کرد و گفت: این روزهای باقی مانده از ماه رمضان را غنیمت شماریم و تا عید سعید فطر از این فرصت طلایی استفاده کینم.

امام جمعه اراک تقوا را مهمترین دستاورد ماه مبارک رمضان دانست و افزود: مجموعه اعمالی که در این ماه مبارک انجام دادیم گنج گران بها و ذخیره ای ارزشمند برایمان محسوب می شود و این فرصت ها بازگشت پذیر نیستند و باید از آنها بهره مند شد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه در بیش از 100 نقطه استان مرکزی راهپیمایی باشکوه قدس به خوبی برگزار شد گفت: با همت و اراده ی ملت استکبار ستیز ایران امسال باشکوه تر از سال های قبل این راهپیمایی برگزار شد و به عنوان وظیفه از تمامی مردم و دستندرکاران این حماسه بزرگ قدردانی می نمایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز قدس را حقیقتی جاودان دانست و افزود: بیش از 72 سال است که این سرزمین اشغال شده و مربوط به امروز و دیروز نیست و تاکنون این رژیم غاصب بیش از صدها انسان بی گناه را به خاک و خون کشیده و بیش از ده ها میلیون انسان را آواره کرده و از هیچ جنایتی تا به امروز دریغ نکرده و حتی درختان این سرزمین که از منابع اصلی آنها بوده را از بین برده است.

وی با اشاره به جنایاتی که شهرک نشین های اسرائیلی انجام می دهند گفت: آنها  به مراتب بدتر و جنایتکارتر از رژیم کودک کش اسرائیل هستند و در مسیر اهداف شوم خود به کوچک و بزرگ رحم نمی کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه امروز به برکت روز جهانی قدس تحولات عظیمی برای مبارزات فلسطین انجام شده بیان داشت: مردم فلسطین که تا دیروز باید با سنگ و کلوخ در برابر صهیونیسم غاصب ایستادگی می کردند اما امروز با تمام توان و با اتکا به قدرت موشکی خود در برابر آنها ایستادگی می کنند.

وی به  اشاره به طرح معامله قرن عنوان کرد: این حرکت رئیس جمهور آمریکا تنها مصرف داخلی دارد و برای کسب رضایت لابی‌های یهود است زیرا اگر امثال لابی آیپک از رئیس‌جمهور حمایت نکند که رأی نمی‌آورد پس به همین دلیل این‌ها ناچارند به لابی‌ها باج بدهند.

آیت الله دری نجف آبادی  در این خصوص ادامه داد: امروز با حضور به‌موقع و به‌جا مردم از یک ظلم بزرگ تاریخی جلوگیری و از ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان دفاع می‌کنیم و این حرکت قطعا ادامه دار خواهد بود و تا نابودی آنها پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه حضور مردم نشان‌دهنده وفاداری آن‌ها به آرمان امام و شهدا و قدس است افزود: ملت انقلابی ایران با هوشیاری و حمایت های خود تاکنون حرکت های ارزشمندی را از مردم مظلوم فلسطین انجام داده اند که این نشان‌دهنده دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است و ادامه دار خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) گفت:امام راحل بانی همه خیرات و برکات انقلاب اسلامی بود و امام به عنوان پرچم دار و رهبر شخصیتی است که فردای قیامت از او انتظار شفاعت داریم. امام (ره) مالک اشتری در اردوگاه امام زمان(عج) می درخشد.

وی در خصوص دیدار اساتید دانشگاه ها با مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این دیداربر توسعه علم و فناوری و حضور فعالان و جوانان در این عرصه تأکید شد و همچنین بر افزایش بهره وری، اقتصاد مقاومتی و تکیه بر امکانات و ظرفیت‌های داخلی مورد اشاره قرار گرفت که لازم است دولت‌مردان به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه اراک در پایان به شهادت امام‌جمعه کازرون اشاره و خاطرنشان کرد: عده‌ای فریب‌خورده نقش ابن ملجم را بازی می‌کنند و عده‌ای دیگر سعی دارند این دست جنایات را تئوریزه و توجیح کنند که این مسائل توجیح پذیر نیست و این‌ها باید برای مردم درس عبرت شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات