خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: مشکلات مادی، دنیوی و اقتصادی هیچگاه مانعی برای دفاع از مظلومان نبوده و بار دیگر ملت ایران با حضور خود در صحنه حماسه دیگری آفریدند.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۴۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

غلامرضا شریعتی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: دفاع از مظلومین، انسانیت و مقابله با ظلم در فطرت انسان‌های پاک و مسلمان همواره مشاهده می‌شود.
وی افزود: ملتایران و بخصوص خوزستان قهرمان بار دیگر با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم صهیونیستی زدند.
استاندار خوزستان گفت: مردم با وجود تمامی مشکلات بار دیگر در این صحنه انقلابی، انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند و در حماسه‌ای دیگر ارادت خود به نظام و انقلاب را به رخ دشمنان کشیدند.

* مساله فلسطین موضوع مرکزی جهان اسلام است

فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان نیز گفت: مساله فلسطین موضوع مرکزی جهان اسلام است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، فلسطین فقط یک مساله اسلامی نیست و باید از دید انسانی نیز به آن پرداخته شود.
وی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت‌های استکبار جهانی و رسانه‌های غربی تلاش دارد موضوع فلسطین را کمرنگ جلوه دهد اما مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که فلسطین تنها نیست.
عبیات ادامه داد: هر نظریه و گرایش سیاسی در جهان که تکلیف خود را نسبت به موضوع فلسطین روشن نکند، نمی‌تواند پشتوانه عملی و سیاسی برای مسائلی نظیر حقوق بشر و عدالت طلبی در جهان کنونی داشته باشد.

* شعار امسال نه به معامله قرن و توجه بر آرمان‌های ملت فلسطین است

مسئول شورای هماهنگی خوزستان نیز با بیان اینکه نهال کاشته شده توسط امام خمینی (ره) در چهل سال پیش امروز به بلوغ سیاسی رسیده است، گفت: روز جهانی قدس تا اندازه‌ای روی جهان اسلام تأثیر گذاشته که امروز تمام جهانیان توجهشان به قدس و فلسطین است.
سید لطف الله سپهر افزود: شعار امروز روز جهانی قدس نه به معامله قرن و توجه بر آرمان‌های ملت فلسطین است.
وی بیان کرد: بی شک ملتی که طعم پیروزی مقاومت را در سوریه و عراق چشیده است با همین مقاومت، شیرینی پیروزی فتح بیت المقدس را نیز خواهد چشید.

*معامله قرن باطل است

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز گفت: امروز تمامی مردم به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ارادت خود را به این نظام اسلامی و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دادند.
وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران آمده‌اند تا بگویند معامله قرن باطل است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ گاه این اتفاق رخ نخواهد داد و رژیم صهیونیستی با شکست دیگری مواجه خواهد شد.

* باید نسل جوان را با تاریخ اسلام بیشتر آشنا کنیم

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نسل جوان بویژه دانش آموزان باید با تاریخ اسلام آشنایی بیشتری داشته باشند و نسبت به جنایت‌ها و نسل کشی‌های رژیم صهیونیستی به رهبری آمریکا در طول تاریخ معاصر شناخت لازم را پیدا کنند.
وی افزود: نسل جوان باید پشت سر رهبری و ولایت این بینش اسلامی را تقویت کنند تا بتوانیم از نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی دفاع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: نظام اسلامی با تقویت نسل جوان باید بتواند به خوبی از حقوق پایمال شده مسلمین جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین دفاع کند.

* دوشادوش نظام اسلامی برای احقاق حقوق مسلمین جهان گام بر می‌داریم

شهاب رزمی مدیر کل بازرسی، رسیدگی به شکایات و ارزیابی استانداری خوزستان گفت: هر یک از ما به عنوان یک مسلمان و یک انسان وظیفه داریم که در روز حمایت از فلسطین شرکت کنیم چرا که این مردم مظلوم زیر آتش رژیم کودک کش صهیونیستی قرار دارند و نباید در چنین شرایطی آنها را تنها بگذاریم.
وی افزود: ایران اسلامی همواره یکی از بزرگترین حامیان مظلومان جهان بخصوص مردم فلسطین بوده و ما نیز وظیفه داریم در تمامی صحنه‌های انقلابی دوشادوش نظام اسلامی برای احقاق حقوق مسلمین جهان گام برداریم.

*دغدغه‌های مردم در بخش اقتصادی باید برطرف شوند
همایون یوسفی نماینده مردم اهواز حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از مردم مظلوم در تمامی نقاط جهان و بخصوص مردم مظلوم فلسطین از رسالت‌های اصلی ما است و اکنون نیز در راهپیمایی روز قدس شاهد حضور گسترده مردم برای حمایت از ملت فلسطین هستیم.
وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور ما باید به سمت انسجام ملی برویم و دغدغه‌های مردم را در حوزه‌های مختلف بخصوص در بخش اقتصادی برطرف کنیم لذا دولت باید اهتمام بیشتری به خرج دهد تا با مشکلات کمتری مواجه شویم.
وی بیان کرد: هر سال شاهد حضور گسترده مردم در صحنه‌های انقلابی هستیم و نیاز است که از این سرمایه‌های ملی بیش از گذشته حمایت کنیم.

*روز قدس تجلی وحدت، همدلی و مقاومت مسلمانان جهان است
مرتضی موسوی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز گفت: روز قدس تجلی وحدت، همدلی و مقاومت مسلمانان جهان است و حضور پرشور مردم خوزستان در این هوای گرم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده عزم جدی آنها برای حمایت از این نظام اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است.
وی افزود: امید است با حمایت‌های نظام اسلامی و بخصوص عنایت مسلمین جهان رژیم کودک کش صهیونیستی به زباله دان تاریخ انداخته شود.

* به حقانیت این مردم مظلوم ایمان داریم

همچنین علی ساری نماینده مردم اهواز حمیدیه باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: در این راهپیمایی باشکوه نیز مردم شریف ایران و به خصوص خوزستان بار دیگر با اتحاد و همدلی در صحنه حضور یافتند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به استکبار جهانی نشان دادند.
وی افزود: ما همچنان به حمایت خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم چرا که به حقانیت این مردم مظلوم ایمان داریم.
ساری گفت: اگرچه مردم ایران شرایط سختی را می‌گذرانند اما هیچگاه دست از حمایت خود از مردم فلسطین برنمی دارند و هر سال بر تعداد آنها برای حضور در این روز تاریخی افزوده می‌شود.
راهپیمایی روز جهانی قدس پیش از اقامه نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها