قدس قبله ی اول مسلمین است و باید همه ی کشورهای اسلامی دست به دست هم بدهند تا از هویت کشور فلسطین دفاع کنند و نگذارند که فلسطین به دست یهودیان از بین برود.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۵۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

سرهنگ احمدعلی بزی، فرمانده سپاه قصرقند در گفتگو با خبرنگار بسیج در قصرقند گفت: رژیم صهیونیستی با اشغال فلسطین در حساسترین نقطه جهان اسلام به پایگاه نظامی و امنیتی دولت های استکبار برای مقابله با اسلام و مسلمانان تبدیل شده استو باید از پیشروی آن جلوگیری شود.

وی مسأله ی غصب یک کشور و آواره کردن یک ملت از سرزمین خود را مهمترین ظلم تاریخی علیه یک کشور مسلمان دانست و افزود:امروزه همه ی کشورهای مسلمان از کشور فلسطین حمایت میکنند و خواستار آزادی این کشور مظلوم از دست این رژیم ملعون  هستند.

سرهنگ بزی بیان کرد: قدس قبله ی اول مسلمین است و باید همه ی کشورهای اسلامی دست به دست هم بدهند تا از هویت کشور فلسطین دفاع کنند و نگذارند که فلسطین به دست یهودیان از بین برود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قصرقند تصریح کرد: باید این رژیم را محکوم کرد و کمک های بیشتری برای مقابله با این رژیم و غده سرطانی به کشور فلسطین داده شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی باید ضمن محکوم کردن این رژیم غاصب کمک های مردمی بیشتری برای مقاومت مردم فلسطین ارسال کند، امروز استکبار جهانی در تلاش است تا قبله ی اول مسلمین را از بین ببرد و حکومت خود را گسترش دهد.

ارسال نظرات