فرمانده سپاه روح الله تأکید کرد:

امروز صدای شکسته شدن استخوان های دشمن از هر زمانی بیشتر به گوش می رسد/ حضور معنا دار ملت در روز قدس نابودی کامل اسرائیل را رقم خواهد زد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اراده ی الهی بر این است که اسرائیل به زودی نابود خواهد شد و به یاری خداوند تا 25 سال آینده اثری از آن باقی نخواهد ماند
کد خبر: ۹۱۴۳۹۷۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

بهگزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع راهپیمایان شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس در ساوه با اشاره به شرایط حساس جهان اسلام گفت:مقایسه شرایط امروز با چهل سال گذشته ما را به این نقطه می رساند که امروز در مقطع بسیار حساس و پیچیده ای قرار داریم و دشمنان با تمام امکانات و ظرفیت برای ضربه زدن به انقلاب و پیکره اسلام به میدان آمده اند.

وی با بیان اینکه در گذشته برنامه راهبردی دشمن از فضای دورتری بود و دیگران به نیابت از استکبار در فضای عملیاتی با انقلاب درگیر بودند افزود: پس از اینکه دشمن راهبردهای مختلفی را علیه انقلاب به کار برد و همه آنها شکست خوردند به حمله فرهنگی با عنوان تهاجم فرهنگی با انقلاب مواجه شد و امروز هم با راهبرد سیاسی و اقتصادی کار خود را پیش می برد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروزه سطح تماس دشمن افزایش پیداکرده و در واقع با مواجهه همه جانبه قرار داریم گفت: براساس سنت الهی موفقیت در آزمایش‌ها از گذرگاه سختی ‌ها به دست می‌آید و قطعا بدون جهاد مقتدر و قدرتمند نخواهیم شد.

سردار پاسدار کریمی نعمت ولایت فقیه و هوشمندی های مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمنان را از مولفه های اقتدار کشور خواند و افزود: همچنین برخورداری از آرمان های بزرگ و هدف‌های متعالی دومین عنصر اقتدار نظام اسلامی است که عامل مهمی در رشد و توسعه کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به عوامل دیگر اقتدار کشور گفت: ملت ایران براساس مکتب الهی و ولایتمداری رشد می‌کند و این وجه تمایز ملت ایران با سایر ملت‌هاست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه دشمن از جنگ با ایران به شدت در هراس است بیان داشت: ترس دشمن از عملی کردن جنگ علیه ملت موجب بقای ملت است و در کنار هم قرار گرفتن این چهار عنصر موجب تقویت اقتدار ایران و به چالش کشاندن استکبار شده است.

وی با اشاره به راهبرد فعلی دشمن در برابر ملت ایران افزود:عملیات روانی، فشار اقتصادی تمام عیار، تشدید تحریم‌ها و متمرکز شدن در ضعف‌های اقتصادی و حمله به معیشت مردم ، سه ضلع مثلث راهبرد دشمن علیه ملت ایران است. دشمن به دنبال تخلیه ثبات روانی ملت ایران، ایجاد تردید و ناامیدی، تزلزل و شکاف است.

سردار پاسدار کریمی با انتقاد از کسانی که نبود آزادی را در کشور بهانه می کنند گفت:  در 40 سال انقلاب دستاوردهایی نظیر استقلال، اقتدار، آزادی، خودکفایی و ... را بدست آوردیم ولی برخی با بازی های سیاسی ذهن جوانان ما را درگیر می کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها راهبرد مقابله با دشمن کارجهادی و مدیریت انقلابی است افزود: همچنین برخورداری از نیروی متخصص و متعهد انسانی از عوامل پیروزی در برابر دشمن است و همین ها باعث شده دشمن نتواند گزینه های مختلفی را علیه ملت و انقلاب به کار گیرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تهدیدات آبکی دشمن را تنها رجز خوانی های بی کاربرد و غیر قابل عملیاتی شدن دانست و گفت: دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد و این به برکت هوشمندی های رهبری و در صحنه ماندن مردم انقلابی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز کشور به یک انقلاب اقتصادی احتیاج دارد افزود: این انقلاب تنها با اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده عملیاتی خواهد شد و سرمایه هایی چون 36 میلیون جوان و 10 میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی و بسیاری از ظرفیت های درونی از زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

سردار پاسدار کریمی با اشاره به اینکه مدیریت در دفاع مقدس جنگ را به یک فرصت تبدیل کرد گفت: امروز باید الگوی دفاع مقدس را به کار بگیریم و همانگونه که در عرصه دفاعی به خودکفایی رسیدیم تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم و در شرایط جنگ اقتصادی با آرایش جنگی و مدیریتی انقلابی و منسجم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه باید در برابر تبلیغات روانی دشمنان هوشیاری کامل را حفظ کنیم افزود: راهبرد مذاکره توطئه است و به تعبیر مقام معظم رهبری مذاکره علاج مشکلات نیست و بر سر ناموس های انقلاب مذاکره نخواهیم کرد و چهل سال انقلاب را نگذرانده ایم که با دشمن بر سر میز مذاکره بنشینیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمن دچار فرسودگی شده و از هر زمانی پوسیده تر شده گفت: قدرت الهی و نصرت خداوند قطعا بر دشمنان پیروز خواهد شد و دشمن در برابر اراده های پولادین ملت از ضعیف و ناتوان است.

وی بر اهمیت تبیین بیانیه گام دوم تأکید کرد و افزود: بیانیه گام دوم با تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب و تبیین راهکارها می تواند نقشه راه مهمی برای پیشبرد اهداف باشد و اراده های جوانان ایرانی را برای ادامه راه انقلاب بیشتر خواهد کرد.

سردار پاسدار کریمی با تأکید بر اینکه اسرائیل غده سرطانی در جهان است گفت: امروز مسئله رژیم صهیونیستی تنها فلسطین نیست بلکه هدف او نابودی جهان اسلام است و تاکنون از هیچ جنایتی علیه بشریت دریغ نکرده است و از تمام ظرفیت های موجود علیه اسلام و خصوصا انقلاب اسلامی به کارگیری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه صدای شکسته شدن استخوان های رژیم صهیونیستی از هر زمان بیشتر به گوش می رسد تصریح کرد: اراده ی الهی بر این است که اسرائیل به زودی نابود خواهد شد و به یاری خداوند تا 25 سال آینده اثری از آن باقی نخواهد ماند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: ملت انقلابی ایران و ملت های مسلمان جهان امروز با مشت های گره کرده به خیابان ها آمدند و نشان دادند که فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و قطعا این حضور معنا دار طرح معامله قرن را با شکست روبه رو خواهد کرد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار