معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه در جمع راهپیمایان روز قدس شهر یاسوج با اشاره به معامله قرن که با همکاری مثلث شوم ترامپ،روز قدس تکلیفی مضاعف برای مسلمانان جهان نتانیاهو و سران خائن برخی کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفته گفت: این مثلث شوم به هیچ وجه نخواهند توانست ضربه و خدشه‌ای به آرمان‌های فلسطین وارد کنند.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۸۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج ابراهیم عزیزی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با درایت و بصیرت الهی خود این روز را به نام روز قدس نامگذاری کردند افزود: این روز، روز مبارزه و مقابله همه آزادی‌خواهان جهان با ظالمان و غارتگران و غاصبان است.
معاون قوه قضاییه ادامه داد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان در این روز علیه رژیم نسل‌کش و غاصب صهیونیستی فریاد می‌زنند در این روز وجدان همه مردم آزادی‌خواه جهان بیدار و تکلیفی مضاعف برای مسلمانان جهان است.
عزیزی گفت: انتفاضه و مقاومت موجب شکست آمریکای جهانخوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهد شد همچنان که این رژیم در چند جنگ اخیر از ۳۳ روزه تا ۲۲ روزه و چند ساعته اخیر طعم شکست را چشید.
وی در ادامه به برخی از جنایت‌های آمریکا در سال‌های اخیر از زندان گوانتامانو گرفته تا ساقط کردن هواپیمای مسافربری با ۲۹۰ مسافر و دیگر اقدامات ضد بشری خاطرنشان کرد: باید در مقابل این جنایت‌ها همه یک صدا باشیم و هرگونه جنجال در این زمینه سم مهلکی است.
معاون قوه قضاییه مذاکره با شیطان را بی‌فایده دانست و گفت: کشور در اوج عزت است و با تبعیت از، ولی فقیه راه سربلندی با سرعت طی خواهد شد.
ارسال نظرات