خبرهای داغ:
مسئول خدمات کارکنان سپاه ولی عصر(عج)خوزستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خبرداد:
مسئول خدمات کارکنان سپاه ولی عصر(عج)خوزستان خبر از اعزام خانوادگی پاسداران به مشهد مقدس داد
کد خبر: ۹۱۴۴۰۰۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ دوم پاسدار محسن ملک پور، مسئول خدمات کارکنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان اظهارکرد: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و شروع تابستان و فصل سفر،اعزام های خانوادگی به مشهد مقدس آغاز می شود.

وی ادامه داد: بابرنامه ریزی انجام شده مرکز خدمات کارکنان سپاه استان،تعداد۴۰۰خانواده پاسدار بصورت یارانه ای به مشهد مقدس اعزام می شوند و در مدت۵روز اقامت در هتل سپاه،در کلاس های عقیدتی شرکت و گواهی پایان دوره دریافت می کنند.

مسئول خدمات کارکنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان افزود: همکاران پایور جهت ثبت نام اعزام های خانوادگی به مشهد مقدس،می توانند به خدمات کارکنان رده ها مراجعه نمایند.

وی ادامه داد:همچنین تمام همکاران شاغل و بازنشسته جهت سفرهای درون کشور و نیز سفرهای زیارتی به عتبات عالیات(کربلا و نجف)،تسهیلات وام سفر بصورت قرض الحسنه در اقساط ۱۰ماهه و به تعداد افراد خانواده تعلق می گیرد و علاقه مندان می توانند به خدمات کارکنان رده ها مراجعه و ثبت نام نمایند.

سرهنگ دوم پاسدار محسن ملک پور، مسئول خدمات کارکنان سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنانش به سیل اخیر خوزستان اشاره و عنوان کرد: باتوجه به توقف و نشست روان آب ها و امکان بازدید از منازل آسیب دیدگان و سیل زدگان،گروه کارشناسی بیمه خدمات کارکنان سپاه استان خوزستان در یک برنامه فشرده از کلیه منازل آسیب دیده همکاران پایور در سراسر استان بازدید کرد و پس از جمع بندی و تکمیل پرونده هر کدام از پاسداران خسارت دیده، بزودی واریز مبلغ نقدی بابت خسارت های این عزیزان سیل زده شروع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها