فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره بر اهمیت روز قدس گفت: روز قدس زمینه آشکار شدن جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیسم در جهان را فراهم می‌کند
کد خبر: ۹۱۴۴۰۵۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
سرهنگ حمید دامغانی روز گذشته در حاشیه برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس در سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان، با اشاره به اثرگذاری حضور مردم در صحنه‌های مختلف ازجمله روز قدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را تجربه می‌کند و حضور اثرگذار مردم در صحنه‌هایی که یأس و ناامیدی دشمنان را به همراه دارد، هر بار باشکوه و گستردگی بیشتری انجام می‌شود.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و استقبال بی‌نظیر آن‌ها از مقابله با نظام جعلی صهیونیستی بیان کرد: شاید در سالیان ابتدایی انقلاب اسلامی، تأثیرگذاری روز قدس تا این حد قابل تصور نبود؛ اما امروز این راهپیمایی که در ایران و بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار می‌شود، اثرگذاری خود را ثابت کرده و پیام‌های واضحی را به گوش جهانیان رسانده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: یکی از عوامل تأثیرگذار این روز، این است که افکار عمومی جهان متوجه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده و بسیج افکار عمومی علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.
دامغانی با اشاره به ابتکار امام راحل در نام‌گذاری روز قدس و دعوت از مردم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: شاید اگر راهپیمایی روز قدس و ابتکار حضرت امام نبود، تا امروز موضوع قدس و فلسطین فراموش شده بود.
وی تصریح کرد: حضور مسلمانان در این راهپیمایی باعث شد تا سیاست‌های توسعه‌طلبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه محدود شود و این مسأله به نفع همه کشور‌های منطقه است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، روز قدس را عامل فراموش‌ناپذیری مسأله فلسطین عنوان کرد و یادآور شد: روز قدس جریانی است که با یادآوری آن، پرونده سیاه و رو به فنای رژیم صهیونیستی و حامیان آنان مجدد بازخوانی می‌شود و زمینه برای تحقق خواسته فلسطینیان و نابودی این رژیم کودک‌کش فراهم می‌آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها