غضنفرآبادی افزود: معامله قرن توطئه بزرگ برای نابود کردن ملت فلسطین است و آن روز هرگز رقم نخواهد خورد، نقشه دشمن این است که می‌خواهد مقاومت و ایستادگی مردم را بشکند
کد خبر: ۹۱۴۴۱۲۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی  در جمع راهپیمایان قدس در شهرستان ریگان اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی با امنیت در ایران اسلامی تیری بر قلب ظالمان عالم، اسرائیل و آمریکای جنایتکار است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران بیان داشت: از زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ما اسرائیل را تمام شده می‌بینیم، اسرائیلی‌ها باید فکری به‌حال خودشان بکنند و یک جا و یک مکانی را برای خودشان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات ملت فلسطین مقاومت و مبارزه است، تصریح کرد: در درون ملت فلسطین یک عده‌ای بودند که فریب نقشه‌های دشمن را خوردند و دشمن نقشه‌های متفاومتی را برای ملت فلسطین کشید، عده‌ای از مردم فلسطین می‌دانستند که مذاکره با اسرائیل و آمریکا آنها را در رفاه و آسایش قرار نخواهد داد اما یک عده‌ای فریب خوردند.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: معامله قرن توطئه بزرگ برای نابود کردن ملت فلسطین است و آن روز هرگز رقم نخواهد خورد، نقشه دشمن این است که می‌خواهد مقاومت و ایستادگی مردم را بشکند همان چیزی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند انجام می‌دهند و در درون نظام ما هم دشمن دنبال توطئه است.

وی افزود: برخی افراد در کشور ما حضور دارند و از روی آگاهی و یا نا آگاهی می‌گویند سایه جنگ بر روی کشور ما هست و به خاطر بعضی مشکلات پای میز مذاکره می‌روند، آمریکایی‌ها و کشورهای غارتگر و سلطه‌گر و ظالم فقط و فقط دنبال این هستند تا مقاومت ما را درجمهوری اسلامی بشکنند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: امروز ما هیچ راهی جزء مقاومت نداریم، هیچ راهی جزء اتکاء به نیروی داخلی خودمان نداریم و امروز مشکلات خودمان را باید در داخل کشور خودمان حل کنیم اگر کسی نگاهش به آمریکا باشد این نگاه مزدورانه و نگاهی است که فریب خورده است.

غضنفرآبادی با بیان اینکه نگاه‌هایی که بخواهد از سمت دشمن مشکلات ما را حل کند نگاه‌های خطرناکی است، عنوان کرد: آمریکا با تمام هیمنه‌اش آمد به خلیج فارس به خیال کور و باطل خودش که مثلا بخواهد زهر چشمی بگیرد اما با سر افکندگی برگشت و رفت و امروز پیاپی اعلام می‌کنند و پیام می‌فرستند که شما به پای میز مذاکره بیایید.

وی بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا رو به افول و چیزی از آمریکا باقی نمانده است، امروز مشکل جامعه ما فقط مشکل تحریم‌ها نیست تحریم‌ها شاید اثر داشته باشد اما مشکل جامعه ما مشکل مدیریت است، مشکل کشور ما فکرهای پوسیده و جسم‌های خسته و قلب‌های زنگارزده و فاسدی است که بخواهند برای مملکت ما تصمیم بگیرند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه امروز مشکلات کشور ما به‌خاطر برخی مسئولین بی‌خاصیت، بی‌انگیزه، ترسو، تنبل، بی‌تدبیر، پر مدعا و دروغگوست، عنوان کرد: ما از زمانی که رهبری فرمودند آمریکا رو به افول است این را باور داریم اما نمی‌دانیم چرا برخی مسئولین ما این را باور نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما از جنگ با آمریکا واهمه‌ای نداریم، ما نگران برخی تصمیم‌هایی هستیم که نفوذی‌ها دارند اجرا می‌کنند و نگرانی ما نا امید کردن مردم توسط عده‌ای فریب خورده است، نگرانی ما نادیده گرفتن ظرفیت‌های درونی نظام و اینکه ما به خود اتکایی توجه نکنیم.

ارسال نظرات