ناظمی جلال گفت: ۲ هزار و ۱۵ نفر زائر حج تمتع امسال از استان کردستان عازم سرزمین وحی می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  هاشم ناظمی جلال اظهار داشت: این تعداد دو هزار و ۱۵ نفر زائر کردستانی، در قالب ۱۵ کاروان عازم سرزمین وحی در سال جاری خواهند شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: زائران استان در نیمه دوم تیرماه امسال به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند و اقامت آن‌ها ۳۰ تا ۳۵ روز در سرزمین وحی طول می‌کشد.

وی در ادامه افزود: اکثرا پرواز زائران کردستان از فرودگاه همدان به سرزمین وحی انجام می‌شود.

ناظمی جلال، افزود: امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر زائر ایرانی به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند، که سهم استان کردستان از این میزان دوهزار و پانزده نفر است.

وی با بیان اینکه ۴۵ نفر عوامل اجرایی نیز زائران استان همراهی می‌کنند، افزود: امسال از کردستان جمعا دوهزار و ۶۰ نفر عازم سرزمین وحی می‌شوند.

مدیر حج و زیارت کردستان تصریح کرد: همه عوامل اجرایی کاروان‌ها باید نهایت را تلاش در خدمت‌رسانی به زائران خانه خداوند انجام دهند، چرا که خدمت به زائران خانه خدا دارای ثواب زیادی است.

وی افزود: سال گذشته یک هزار و نفر ۹۲۵ زائر از استان به خانه خدا اعزام شدند که امسال تعدادز زائران استان به سرزمین وحی دو هزار و ۱۵ نفر هستند.

این مقام مسئول با اشاره به جلسات آموزشی زائران اظهار داشت: جلسات آموزشی برای آشنایی زائرین با مناسک حج توسط مدیران کاروان‌ها انجام گرفته است.

مدیر حج و زیارت کردستان در ادامه افزود: آماده شدن از لحاظ روحی و معنوی از جمله مهم‌ترین وظایف زائران عزیز در این سفر معنوی است، بنابراین توصیه می‌کنیم که بیشتر به دنبال معنویات و مناسک حج باشید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

ناظمی‌جلال در پایان با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: این انتظار از زائران خانه خدا می‌رود که تا جایی که امکان دارد خریدهایشان را در داخل کشور انجام دهند و با این کار از تولیدات داخلی کشورمان حمایت کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات