راهپیمایان اصلاندوزی در روز جهانی قدس همگام با سایر آزادی‌خواهان جهان، فریاد حمایت از ملت فلسطین و محکومیت معامله قرن را سر دادند.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۴۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل،اقشار مختلف مردم،مسئولان،روحانیون،نیروهای مسلح،بسیجیان،معلمان،دانش آموزان و عشایر غیور شهرستان مرزی اصلاندوز مغان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس صحنه‌های با شکوهی از عزم و اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضدولایت فقیه و بار دیگر از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کرده و خواستار اتحاد مسلمانان در مقابله با رژیم اشغالگر قدس شدند.

راهپیمایی مردم مومن و روزه دار اصلاندوز با حضور در میدان امام حسین(ع) پس از طی مسیرهای خیابان های جمهوری اسلامی،انقلاب و امام (ره) در مقابل مسجد جامع تجمع کردند و پرچم آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی به آتش کسیده شد.

با ورود به مسجد جامع و محل برگزاری نماز جمعه، سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری درباره اهمیت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام راحل و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی در شکست معامله قرن به سخنرانی پرداخت.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه ۵بندی و تایید آن توسط شرکت کنندگان در راهپیمایی و امضای طومار به کار خود پایان داد.

بعد از راهپیمایی آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز اقامه شد.

 

ارسال نظرات